bantumi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Electroneum hakkinda dusunceniz nedir?
hocam çoğu proje gibi o da ödeme yöntemi için çözüm bulduklarını söylüyorlar. Ama dikkatimi çeken şey ise 1milyon kullanıcıları olduğunu söylüyorlar. Eğer veriler doğru ve roadmap'de yazanları yapabileceklerse çok fazla yükselme potansiyeline sahip olduğunu düşünüyorum. Grafiğine bakınca almak için güzel noktada bence. 2018 sonuna kadar +$0.5 görebilir. Benim görüşüm böyle.