• 20-02-2018, 22:04:40
    #19
    Bilisimworld adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Yani hayata geçmesi degerlendirmezmi diyorsunuz litecoin i ? kullanima gorse insanlar kredi kartı gibi coinleri ile ödeme yapsa bu arz/talep oluşturup fiyatı yukarı çekmez mi ? yoksa litecoin artık bir birim olur ve sabit fiyatta mi kalır diye düşünüyorsunuz ?

    Bunları gerçekten merak ediyorum fikrinizi paylasirsaniz sevinirim.

    iyi forumlar
    Öncelikle kripto uzmanı değilim, zaten bu işin uzmanıda yok sanırım, 4-5 aydır ilgileniyorum kendi capımda.

    Temel olarak litecoin bence iyi bir coin, uzun vadeli sölediğin rakamlara kesin gelecektir, 300-500-600 olabilir, o pozisyonda eth btc xrp ve neo'nun kaç olacağı önemli, ortalama btc'nin pazarın %36 civarlarını dominte ettiğini unutmayalım
    litecoinin su anki değeri 13-14 milyar x2 yapsa 30 milyar dolar civarları total marketde cok sırıtmaz bu sebeple münkün olabilir.

    26'sında litepay cıktıgında bir köpürme olabilir ama satışta gelebilir, cünkü zaten 150 dolardan 240'lara geldi, bunun sebebi seninde sölediğin gibi 26'sında ürünü cikacağı ( yani su anda litepay cıkışı fiyatı bu ) ben şimdi alayım
    26'sından sonra satarım derseniz sıkıntı olma ihtimali doğabilir. belkide doğmaz ama ben bu sebeple alım yapmam.
    Yabancıların meşhur lafı buy the rumor sell the news, uzun vadeli alacağım derseniz zaten sorun yok, her coin bekledikce mutlaka değerleniyor.
    Bir diğer tavsiyem Kripto yatırımı yapanların en büyük yanılgısı ise btc dolar eksenindeki hesaplamalar, bir coini ne ile alıyorsanız yalnızca ona karşı hesaplayın, btc ile alıyorsanız btc, eth ile alıyorsanız eth, btc ve eth sabit değerler olmadıgından dolar karsılıgı eldeki coin düşerkende yükselebiliyor, bu kar edildiği anlamına gelmez.
  • 21-02-2018, 15:30:36
    #20
    tatilmekan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    TRON /// DOGECOIN /// STEEM /// EOS
    Yatırım Tavsiyesi Değildir.
    tatilmekan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Tmm olur hemen şimdi seni dinleyecek zaten. nerden alacağını bilmoyarsan o senin hatan başkasının değil.
    Nerden alacağını bilmiyorsan derken? ne içiyorsan bırak dostum belli ki sende sıkıntı yaşatıyor.
  • 21-02-2018, 15:40:59
    #21
    Bende 30k Kadar ETN var. Yeni borsaya gireceğini açıkladılar yakın zamanda.. Ekip ve gidişat çok iyi bakmanız da fayda var derim.. ytd
  • 21-02-2018, 16:28:30
    #22
    Ethereum Classic tavsiye edebilirim.
    ETC kısa vadede 20 ile 50 dolar arası artış bekliyoruz.

    Özellikle Mart 5 tarihinde çatallanma olacağı için minimum artışı 50$ olarak görüyoruz.
    16$ ken hem Maden cihazlarımızı o kısma kaydırdık hemde bir kaç bin $ yatırım yaptık.

    Şuanda yatırımımızın 2 katını zaten elde ettik madene devam

  • 22-02-2018, 09:07:35
    #23
    7K doları 5 parçaya böl hocam.

    3000 dolar ile Ethereum Classic
    1000 dolar ile Genesis Visivon (GVT)
    1000 dolar ile Enjin Coin (ENJ)
    1000 dolar ile LİSK
    1000 dolar ile Ethereum

    En çok güvendiğim coinler bunlar hocam. Her ay düzenli olarak 1000 TL alım yapıyorum. Favorim Enjin coin. 2018 yılı içinde BTC aşırı artıp aşırı düşüş yaşamazsa 1 doları çok rahat aşacaktır.
  • 22-02-2018, 15:52:40
    #24
    7000 dolar hepsini olsada deex i araştırmanı öneririm hocam binance coin gibi olacak 50-100 dolar atıp bırakabilirsin araştırırsan anlarsın cumartesi istanbulda konferansları da var. yatırım tavsiyesi değil kesinlikle sadece 50-100 dolar atıp bnb gibi 10 dolarlara gelirse 55 kat yapmış olur sadece öneri. ek olarak kimsenin suna buna yatır dediğine yatırmayın demiyorum ama iyi araştırın yabancı ve türk kaynaklardan coinmarketcap ta ilk 100 için de kalan coinlerden 0,50 cent ve altı fiyatta olanları tespit edip araştırın ve her birinden 20 tane alabilirsiniz 50 cent *20 = 10 dolar eder yada 0,05 olandan 100 tane neden derseniz uzun vadede geçen yıla bakarsanız neler olduğunu görebilirsiniz. büyük yatırımlar yerine bu tarzda 10 dolardan 20-40 coine paranı bölüp 400 dolarlık yatırım dagıtabilirsin. toplasan deex ile ufak coinlerle 500 dolarını dagıt zaten önümüzdeki yıl anlarsın yatırım yapmasan bile liste yap yatırım yapmış gibi kenara koyup izle. tekrardan diyorum yatırım yavsiyesi değildir kendi şahsi fikrim.