• 20-02-2018, 18:40:12
    #10
    baymobile adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    tron pişmanlıktır
    kesinlikle pişmanlık. 20K tl bastım. 1000 tl anca kaldı.
  • 20-02-2018, 18:50:51
    #11
    tatilmekan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    TRON /// DOGECOIN /// STEEM /// EOS
    Yatırım Tavsiyesi Değildir.
    Tron ve Dogecoin tavsiye eden birinin tavsiyelerini sakın dinleme! Kendi araştırmanı yap! 2017 Ocak ayında hangi coinler varmış kaç paraymış coinmarketcap sitesinde bulabilirsin. Bu coinlerden hala hangilerinin olduğuna bak bu belki biraz fikir verir.
  • 20-02-2018, 19:08:38
    #12
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    mroquw adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Tron ve Dogecoin tavsiye eden birinin tavsiyelerini sakın dinleme! Kendi araştırmanı yap! 2017 Ocak ayında hangi coinler varmış kaç paraymış coinmarketcap sitesinde bulabilirsin. Bu coinlerden hala hangilerinin olduğuna bak bu belki biraz fikir verir.
    Bukadar parayı tron sayesinde yaptım zaten.Önce trondan cıktıgım zaman acaba erkenmi demiştim kendi kendime.Nekadar dogru karar verdiğimi su son 1 ay içerisinde gördüm.Kesinlikle Tron doge bu tür paralara yatırım yapmayı düşünmüyorum.
    Araştırdığım kadarıyla teknolojik olsun supply sayısı olsun NEO,GAS,ICX,STRAT,LTC,KMD ve ENJ var.ENJ eklememin sebebi oyuna dayalı alış-satış tokeniymiş.Oyun ise tutar diye düşündüm.Bunları yorumluya bilirmisiniz arkadaslar ?



    Bilisimworld adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    sana acizane tavsiyem bir kaç tane litecoin alman olur, ayın 24 ünde yanılmıyorsam litepay aktif olacak bir sorun cıkmazsa yukarı yönlü hareket edecektir.

    Bir diğer tavsiyem ise 7000 $ ı kimsenin tavsiyesiyle bir yere bağlamaman bir kaç tanede ethereum alabilirsin(ben yükseleceğine inanıyorum ama bitcoinde yükselecektir elbet.)
    LTC sene sonu tahmininiz nedir acaba ? Şuanki fiyatına göre 7x yaparmı
  • 20-02-2018, 19:26:20
    #13
    Doogle adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    kesinlikle pişmanlık. 20K tl bastım. 1000 tl anca kaldı.
    En tepeden girmiş olsanız bile bu kadar düşmüş olamaz. Ben de defalarca trx ile paramı katladım. Şu an 429 satoshi. 2000 lerden aldınız sanırım.
  • 20-02-2018, 20:02:30
    #14
    eser4488 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bukadar parayı tron sayesinde yaptım zaten.Önce trondan cıktıgım zaman acaba erkenmi demiştim kendi kendime.Nekadar dogru karar verdiğimi su son 1 ay içerisinde gördüm.Kesinlikle Tron doge bu tür paralara yatırım yapmayı düşünmüyorum.
    Araştırdığım kadarıyla teknolojik olsun supply sayısı olsun NEO,GAS,ICX,STRAT,LTC,KMD ve ENJ var.ENJ eklememin sebebi oyuna dayalı alış-satış tokeniymiş.Oyun ise tutar diye düşündüm.Bunları yorumluya bilirmisiniz arkadaslar ?

    LTC sene sonu tahmininiz nedir acaba ? Şuanki fiyatına göre 7x yaparmı
    yıl sonu icin bi beklenti çok sallamasyon olur kripto sektöründe bence belki herşey iyi giderse 2x 500 600 usd bandına çıkabilir ama şuan 220 dolar seviyesine litepay için tarih vermeleri sebep oldu sorunsuz bi entegrasyon olursa 300 usd bandına geri çıkacağını düşünüyorum. ben eth tutuyorum elimde bunuda bildirmek isterim.
  • 20-02-2018, 20:14:40
    #15
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Yatırım uzman'ından geçilmiyoru forum

    Başkasını dinleyeyerek veya akıl alarak alma hocam. Alırsan elindekinden olabilme ihtimalin aşırı yüksek.
  • 20-02-2018, 21:22:46
    #16
    Bilisimworld adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    yıl sonu icin bi beklenti çok sallamasyon olur kripto sektöründe bence belki herşey iyi giderse 2x 500 600 usd bandına çıkabilir ama şuan 220 dolar seviyesine litepay için tarih vermeleri sebep oldu sorunsuz bi entegrasyon olursa 300 usd bandına geri çıkacağını düşünüyorum. ben eth tutuyorum elimde bunuda bildirmek isterim.
    litepay haberi fiyatlandı zaten dikkatli olmakta fayda var, söylenti ile alınır haber ile satılır hisseler ve kriptolar.
  • 20-02-2018, 21:46:00
    #17
    schumifan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    litepay haberi fiyatlandı zaten dikkatli olmakta fayda var, söylenti ile alınır haber ile satılır hisseler ve kriptolar.
    Yani hayata geçmesi degerlendirmezmi diyorsunuz litecoin i ? kullanima gorse insanlar kredi kartı gibi coinleri ile ödeme yapsa bu arz/talep oluşturup fiyatı yukarı çekmez mi ? yoksa litecoin artık bir birim olur ve sabit fiyatta mi kalır diye düşünüyorsunuz ?

    Bunları gerçekten merak ediyorum fikrinizi paylasirsaniz sevinirim.

    iyi forumlar
  • 20-02-2018, 21:49:12
    #18
    mroquw adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Tron ve Dogecoin tavsiye eden birinin tavsiyelerini sakın dinleme! Kendi araştırmanı yap! 2017 Ocak ayında hangi coinler varmış kaç paraymış coinmarketcap sitesinde bulabilirsin. Bu coinlerden hala hangilerinin olduğuna bak bu belki biraz fikir verir.
    Tmm olur hemen şimdi seni dinleyecek zaten. nerden alacağını bilmoyarsan o senin hatan başkasının değil.