• 14-02-2018, 21:41:19
    #19
    refinle üye oldum bakalım.
    hocam şimdi biz telegram ı açık tutmak zorunda mıyız? tamamen kapatsak da 5 saat sonra girsek hesaba geçiyor mu ?
    5 saat sonra girip hesaba çekmek için ne yapmak gerekiyor ?
  • 14-02-2018, 21:43:33
    #20
    Üyeliği durduruldu
    WebSitesiAdresi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    refinle üye oldum bakalım.
    hocam şimdi biz telegram ı açık tutmak zorunda mıyız? tamamen kapatsak da 5 saat sonra girsek hesaba geçiyor mu ?
    5 saat sonra girip hesaba çekmek için ne yapmak gerekiyor ?
    Açık tutmanıza gerek yok hocam. 5 saat sonra girip working düğmesine basın sonra collect diyerek birikenleri toplayabilirsiniz
  • 14-02-2018, 22:19:46
    #21
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Uhud adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    emin değilim o seviyeye gelip görmek gerek





    Hangi bakiye 100 dolar görünüyor?
    100 000 Satoshi = 0.001 BTC minumum çekim tutarı.
    Sizi kasdetmedim hocam ornek verdim.
  • 15-02-2018, 02:12:23
    #22
    Uhud adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Google Cloud üzerinden 1$ dolara uzak masaüstü kurun, sonrasında textnowdan seri numara ve telegram hesabı açabilirsiniz. Referans linkinden start diyin anında hesaba ekleniyor diğer hesaba geçebilirsiniz. Bazı numaralar blokeli veya banlı oluyor. 2 hafta sürdü benim kasmam

    Teklifin deki sıfırları sanırım eksik yazdın? söylediğim gibi burası bir tartışma forumu değil ve düşüncelerimi paylaştım.
    Foruma ilk geldiğimde yaptığın hareketten ve bu aşırı EGO'ndan dolayı senin karakterini sevmiyorum abi. İnsanlara karşı kendini çok üstün gören süper güçlerin var. Hoşlanmıyorum. Kastırmak istiyorsan 0.02 karşılığında hesap açar kasar teslim eder ödememi alırım.
    Hocan peki Telegramı nereye kuruyorsunuz telefonunuza indirip siliyormusunuz
  • 16-02-2018, 09:14:53
    #23
    Üyeliği durduruldu
    Uhud adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Teklifin deki sıfırları sanırım eksik yazdın? söylediğim gibi burası bir tartışma forumu değil ve düşüncelerimi paylaştım.
    Foruma ilk geldiğimde yaptığın hareketten ve bu aşırı EGO'ndan dolayı senin karakterini sevmiyorum abi. İnsanlara karşı kendini çok üstün gören süper güçlerin var. Hoşlanmıyorum. Kastırmak istiyorsan 0.02 karşılığında hesap açar kasar teslim eder ödememi alırım.
    Bakma sen ona, o nick 1.5 yıldır her yerde karşıma çıkıyor, geçenlerde 100M $ mı ne öyle bir yatırım aldığını iddia edip forumda popiliğe koşmuştu. Zamanında 2500 hit garantili film sitesini 250 liraya açıp hit gönderimi yapıyordu sonra bu işlere saldı kendini.
  • 16-02-2018, 09:27:28
    #24
    Artık ödeme yapmıyor.
  • 16-02-2018, 10:47:17
    #25
    Üyeliği durduruldu
    ponzi , boş boş işlerle ugrasmayın
  • 16-02-2018, 15:40:56
    #26
    Bedava niye bitcoin versin ki
  • 16-02-2018, 15:51:45
    #27
    Şimdi bu ödeme yapıyor mu? Yapmıyor mu?