Teklifin deki sıfırları sanırım eksik yazdın? söylediğim gibi burası bir tartışma forumu değil ve düşüncelerimi paylaştım.
Foruma ilk geldiğimde yaptığın hareketten ve bu aşırı EGO'ndan dolayı senin karakterini sevmiyorum abi. İnsanlara karşı kendini çok üstün gören süper güçlerin var. Hoşlanmıyorum. Kastırmak istiyorsan 0.02 karşılığında hesap açar kasar teslim eder ödememi alırım.
Bakma sen ona, o nick 1.5 yıldır her yerde karşıma çıkıyor, geçenlerde 100M $ mı ne öyle bir yatırım aldığını iddia edip forumda popiliğe koşmuştu. Zamanında 2500 hit garantili film sitesini 250 liraya açıp hit gönderimi yapıyordu sonra bu işlere saldı kendini.