• 13-01-2018, 19:58:17
    #1
    Arkadaşlar benim

    Poloniex
    Bittrex (onaylı)
    Binance

    Hesaplarım mevcut yaklaşık 3k tl bir bakiyem mevcut. Ağırlıklı Poloniex üzerinde. Hangisini kullanmak daha mantıklı yada ağırlığı hangisine vermek gerekir.
  • 13-01-2018, 20:08:34
    #2
    Günlük al sat işlemleri takip ediyorsanız tamamında bakiye bulundurmanız sizin yararınıza olabilir. Ben şu an bulunan tüm borsaları kullanıyorum.

    Onun dışında uzun vadeli yatırım düşünüyorsanız parayı borsada tutmak yerine kendi cüzdanınıza çekmeniz her zaman daha iyidir.