Arkadaşlar benim

Poloniex
Bittrex (onaylı)
Binance

Hesaplarım mevcut yaklaşık 3k tl bir bakiyem mevcut. Ağırlıklı Poloniex üzerinde. Hangisini kullanmak daha mantıklı yada ağırlığı hangisine vermek gerekir.