• 08-01-2018, 19:44:25
    #1
    Tüm coinlerde aşırı bir düşüş var .
    Bunun sebebi görüşüm ;

    Coinmarketcap kore borsalarındaki verileri sildikten sonra çizelgelerde aşağıya doğru bir gidiş görüyoruz . O anda düşmeler başlıyor .
    Bu çıkışların sebebini bilmeyen panik yatırımcıları da elindekileri satınca ani düşüşe sebep oldu.Asıl sebep bu inişe borsalardaki stop-loss lar devreye girince başlıyor.Tüm alt coinlerde stop-loss kullanan yatırımcıların coinleri satışa çıkıyor ve panik satışları başlıyor .

    Coinmarketcap aslında bir balina etkisi yaptı .

    Yatırımcı ne olduğunu anlayınca yükselişler kendisini toplayacak .
    Benim görüşüm çok iyi bir fırsat . İyi değerlendirilmesi lazım .
  • 08-01-2018, 19:51:44
    #2
    coinmarketcap taki değerini görünce panik yapan yeni traderların yüzünden hocam
  • 08-01-2018, 20:04:22
    #3
    Sıkıntı yok hocam. Herkes olayın farkına varınca nasıl olsa yükselir tekrar. Bende bu vesile ile biraz daha POSW almış oldum. Hayırlısı diyelim
  • 08-01-2018, 20:11:12
    #4
    Soros'un ve ekibinin oyunu bu düşüş.
    Zamanı gelince fişi çekilecek coinlere cebindeki nakit parasını yatırıp paraları hiç olacak olan milyonlarca insandan biri olmak istemiyorsanız çok açılmayın güvenmeyin ve doğru kararlar verin derim