Tüm coinlerde aşırı bir düşüş var .
Bunun sebebi görüşüm ;
Coinmarketcap kore borsalarındaki verileri sildikten sonra çizelgelerde aşağıya doğru bir gidiş görüyoruz . O anda düşmeler başlıyor .
Bu çıkışların sebebini bilmeyen panik yatırımcıları da elindekileri satınca ani düşüşe sebep oldu.Asıl sebep bu inişe borsalardaki stop-loss lar devreye girince başlıyor.Tüm alt coinlerde stop-loss kullanan yatırımcıların coinleri satışa çıkıyor ve panik satışları başlıyor .
Coinmarketcap aslında bir balina etkisi yaptı .
Yatırımcı ne olduğunu anlayınca yükselişler kendisini toplayacak .
Benim görüşüm çok iyi bir fırsat . İyi değerlendirilmesi lazım .
Düşüşler Hızlandı Sebep ?
3
●688
- 08-01-2018, 19:51:44coinmarketcap taki değerini görünce panik yapan yeni traderların yüzünden hocam
- 08-01-2018, 20:11:12Soros'un ve ekibinin oyunu bu düşüş.
Zamanı gelince fişi çekilecek coinlere cebindeki nakit parasını yatırıp paraları hiç olacak olan milyonlarca insandan biri olmak istemiyorsanız çok açılmayın güvenmeyin ve doğru kararlar verin derim