Tüm coinlerde aşırı bir düşüş var .
Bunun sebebi görüşüm ;
Coinmarketcap kore borsalarındaki verileri sildikten sonra çizelgelerde aşağıya doğru bir gidiş görüyoruz . O anda düşmeler başlıyor .
Bu çıkışların sebebini bilmeyen panik yatırımcıları da elindekileri satınca ani düşüşe sebep oldu.Asıl sebep bu inişe borsalardaki stop-loss lar devreye girince başlıyor.Tüm alt coinlerde stop-loss kullanan yatırımcıların coinleri satışa çıkıyor ve panik satışları başlıyor .
Coinmarketcap aslında bir balina etkisi yaptı .
Yatırımcı ne olduğunu anlayınca yükselişler kendisini toplayacak .
Benim görüşüm çok iyi bir fırsat . İyi değerlendirilmesi lazım .