• 07-01-2018, 20:41:00
    #1
    %10 komisyonla bitcoin, etherium, litecoin, dash, xrp, iota ve aradığınız bir çok alt coini satıyorum. Ödeme ticaret puanı çok fazla olmayan üyeler hariç ücret önden alınır.

    Ödeme yöntemleri:Enpara, İş bankası, Ziraat, Akbank
  • 07-01-2018, 20:48:26
    #2
    yani ben 1.000 iota almak istesem sana 400 dolar komisyon mu ödicem?
    binance de 4 dolar ödemek var iken kim neden alsın ki senden pek anlayamadım..
  • 07-01-2018, 20:53:40
    #3
    meskinat adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    yani ben 1.000 iota almak istesem sana 400 dolar komisyon mu ödicem?
    binance de 4 dolar ödemek var iken kim neden alsın ki senden pek anlayamadım..
    Türk borsasına para yatırıp sonra ordan coin alıp istediği borsaya geçmesini bekleyene kadar vs geçen sürede %10 dan fazla fark olabiliyor onun için anında almak isteyen birisi benden alabilir.
  • 07-01-2018, 21:01:23
    #4
    Kurumsal PLUS
    Telegramdan beni ekledin, üyeligi yenilere önden ödeme yapılmıyacak demem rağmen anlaşamadık. Şimdi konu açmıssın
    Ödeme yöntemlerini vs konunu detaylandırırsan, alıcı arkadaşlarda seni tercih edebilsin değil mi dostum.
    Üyeliğin yeni sonuçta.
  • 07-01-2018, 21:15:42
    #5
    Rottmayer adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Telegramdan beni ekledin, üyeligi yenilere önden ödeme yapılmıyacak demem rağmen anlaşamadık. Şimdi konu açmıssın
    Ödeme yöntemlerini vs konunu detaylandırırsan, alıcı arkadaşlarda seni tercih edebilsin değil mi dostum.
    Üyeliğin yeni sonuçta.
    1. si ben telegramdan sizi buradaki konunuzu gördüğüm için eklemedim telegramda bakarsanız ikimizinde olduğu telegram alt koin grubunda 50 dolarlık bitcoin alacam diye yazdığınızı görüp yazdım bunu sizde biliyorsunuz hatta r10 üyeliğinizi sonra sordum.

    2. si önden ödeme atamam dediniz profilinize baktım hepi topu sadece 1 tanesi bu yıl olmak üzere 15 tane ticaret puanınız olduğu için neredeyse ikimizinde ticaret sayısı aynı ben yıllardır donanımhaberde binlerce kişiyle ticaret yaptım artık referans yazdırmıyorum bile sizede bunun linkini attım.
    3. sü yeni üye diyorsunuz benimde üyeliğim 2 yıllık ticaret puanımız nerdeyse eşit donanımhaber üyeliğimde 4 yıllık.

    Şimdi buraya gelipte konuyu kirletince elinize ne geçtiğini çok merak ediyorum. Ha önden gönderme meselesine gelince donanımhaber profilime baktıysanız daha geçen ay 2500 liralık kazık yedim bi daha o hataya düşmem. Bu saatten sonra şu tavrınızdan dolayı 2 katınıda yollasanız göndermem zaten iyi akşamlar.
  • 07-01-2018, 21:20:43
    #6
    Kurumsal PLUS
    Burası donanımhaber degil, ticarete degil yıla bakıyoruz, her sattıgımız hizmet için ticaret puanı istemiyorum ben.
    Konunu baltalama amacında degilim konuna şekil düzen verebilirsen, ekşisözlük gibi konu açmamış olursun, ödeme yöntemlerin, çalışma saatlerin iletişim yöntemlerin vs... bunlar önemli detaylar
  • 07-01-2018, 21:27:02
    #7
    Rottmayer adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Burası donanımhaber degil, ticarete degil yıla bakıyoruz, her sattıgımız hizmet için ticaret puanı istemiyorum ben.
    Konunu baltalama amacında degilim konuna şekil düzen verebilirsen, ekşisözlük gibi konu açmamış olursun, ödeme yöntemlerin, çalışma saatlerin iletişim yöntemlerin vs... bunlar önemli detaylar

    Hocam bu şekilde yazarsan bende söylediklerinden hatam olan noktaları düzeltip ona göre konuyu düzenlerdim ilk mesajındaki iğneleyeci tavrın konunun baltalanmasına sebep oluyor.
  • 27-01-2018, 23:54:00
    #8
    Satış tekrar günceldir.