Rottmayer adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Telegramdan beni ekledin, üyeligi yenilere önden ödeme yapılmıyacak demem rağmen anlaşamadık. Şimdi konu açmıssın
Ödeme yöntemlerini vs konunu detaylandırırsan, alıcı arkadaşlarda seni tercih edebilsin değil mi dostum.
Üyeliğin yeni sonuçta.
1. si ben telegramdan sizi buradaki konunuzu gördüğüm için eklemedim telegramda bakarsanız ikimizinde olduğu telegram alt koin grubunda 50 dolarlık bitcoin alacam diye yazdığınızı görüp yazdım bunu sizde biliyorsunuz hatta r10 üyeliğinizi sonra sordum.

2. si önden ödeme atamam dediniz profilinize baktım hepi topu sadece 1 tanesi bu yıl olmak üzere 15 tane ticaret puanınız olduğu için neredeyse ikimizinde ticaret sayısı aynı ben yıllardır donanımhaberde binlerce kişiyle ticaret yaptım artık referans yazdırmıyorum bile sizede bunun linkini attım.
3. sü yeni üye diyorsunuz benimde üyeliğim 2 yıllık ticaret puanımız nerdeyse eşit donanımhaber üyeliğimde 4 yıllık.

Şimdi buraya gelipte konuyu kirletince elinize ne geçtiğini çok merak ediyorum. Ha önden gönderme meselesine gelince donanımhaber profilime baktıysanız daha geçen ay 2500 liralık kazık yedim bi daha o hataya düşmem. Bu saatten sonra şu tavrınızdan dolayı 2 katınıda yollasanız göndermem zaten iyi akşamlar.