• 07-01-2018, 15:04:30
    #37
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    TRomantik adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Amazon hepsini kapatır yakında. CPu kullanımı yasak.
    Kapatsın problem değil
  • 07-01-2018, 15:37:51
    #38
    ücretsiz Amazon vds olayını bilmeyip çalıntı falan diyen olmuş keşke bilmeyenler susup boş yorum yapmasa
  • 07-01-2018, 16:23:33
    #39
    bendll adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hesapları ben açmıyorum çalıntı kart vb işleri ilede işimiz olmaz işi bilen birisi bir şekil alıyor bundan sonra iftira atmadan 2 kere düşünün he birde bir amazon yetkilisi görürseniz adresim istanbul/bahçelievler verirsiniz iyi forumlar
    Sen bu kafayla devam et.
  • 07-01-2018, 18:37:35
    #40
    iyi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Sen bu kafayla devam et.
    Kendini boşuna yoruyorsun hocam.
  • 07-01-2018, 18:43:40
    #41
    Üyeliği durduruldu
    2013-2014 yılları arasında azure trial olarak bizde yapmıştık. o zamanlar en revaçta olan primecoin vardı; 400-500 hesap açtırırdık neredeyse her gün. çalıntı kart falanda değil, vcc ile onaylanıyordu hesaplar 200 dolar bakiyeli. şimdi tekrar açsanız maximum 1 güne kapatıyorlar; yakalanıyor cpu aşırı yüklenince boom! boşuna uğraşırsın ama dene şansını genede.
  • 07-01-2018, 18:48:34
    #42
    Üyeliği durduruldu

    1 ayda 2vds ile kazdıgım miktar
  • 07-01-2018, 18:49:56
    #43
    iyi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Sen bu kafayla devam et.
    arkadaş neden anlamak istemiyorsunuz free hesaplar isteyen açabilir bi insanın birşey yapması ne kadar zorunuza gidiyor anlamıyorum



    TrQures adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle

    1 ayda 2vds ile kazdıgım miktar
    1günde 16 vds ile kazılan miktar.
  • 07-01-2018, 20:25:44
    #44
    bendll adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    arkadaş neden anlamak istemiyorsunuz free hesaplar isteyen açabilir bi insanın birşey yapması ne kadar zorunuza gidiyor anlamıyorum





    1günde 16 vds ile kazılan miktar.
    Bi akıllı siz misiniz? Yaptığın işlem free hesap olsa bile suç. Adamın markasına cihazlarına zarar verip üstünden kazanç sağlıyorsun buna kafan basmıyor mu senin? Karşındaki şirket amazon. Adamların her yerde avukatları var. Maddi manevi tazminat davası açsa ne b*k yiyeceksin. Adamların elinde yaptığın işlemleri logları kayıtları herşeyi var. Bağlandığın ip adresi bile var. Ne b*k yersen ye ne b*k kazanırsan sen birşey yapmıyorsun. Birşey yapacak olsan desteklerim. Aklınca açık bulduğunu sanıp adamlara zarar verip para kazanmaya çalışıyorsun. Kullanıcı sözleşmesini okudun mu sen? O sözleşmeler yasal geçrliliği olan sözleşmeler ve sonuna kadar paranı alabilecekleri sözleşmeler. Bazı şeyleri basit görmeyin. Adamlar anlasa 2 yıl sonra dava etse yine başın ağrır. Sana abi tavsiyesi. Düzgünce işlerle uğraş boş işlerle vaktini harcayıp güzel gençliğini heba etme. Daha da mesaj yazmayacağım.