bendll adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
arkadaş neden anlamak istemiyorsunuz free hesaplar isteyen açabilir bi insanın birşey yapması ne kadar zorunuza gidiyor anlamıyorum





1günde 16 vds ile kazılan miktar.
Bi akıllı siz misiniz? Yaptığın işlem free hesap olsa bile suç. Adamın markasına cihazlarına zarar verip üstünden kazanç sağlıyorsun buna kafan basmıyor mu senin? Karşındaki şirket amazon. Adamların her yerde avukatları var. Maddi manevi tazminat davası açsa ne b*k yiyeceksin. Adamların elinde yaptığın işlemleri logları kayıtları herşeyi var. Bağlandığın ip adresi bile var. Ne b*k yersen ye ne b*k kazanırsan sen birşey yapmıyorsun. Birşey yapacak olsan desteklerim. Aklınca açık bulduğunu sanıp adamlara zarar verip para kazanmaya çalışıyorsun. Kullanıcı sözleşmesini okudun mu sen? O sözleşmeler yasal geçrliliği olan sözleşmeler ve sonuna kadar paranı alabilecekleri sözleşmeler. Bazı şeyleri basit görmeyin. Adamlar anlasa 2 yıl sonra dava etse yine başın ağrır. Sana abi tavsiyesi. Düzgünce işlerle uğraş boş işlerle vaktini harcayıp güzel gençliğini heba etme. Daha da mesaj yazmayacağım.