• 03-01-2018, 19:13:17
    #1
    edit.edit.edit.
  • 03-01-2018, 19:16:05
    #2
    1 ay boyunca beklettip 2 gün önce sattim . Snt ye bagladim. şimdi sabah keşke tekrar alsaydim diyorum.
  • 03-01-2018, 19:27:02
    #3
    Üyeliği durduruldu
    Mgulsahin adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    1 ay boyunca beklettip 2 gün önce sattim . Snt ye bagladim. şimdi sabah keşke tekrar alsaydim diyorum.
    SNT güzel tercih hiç üzülmeyin snt daha çabuk amorti olacaktır. 4 gün önce 150 dolar yatırmıştım an itibari ile 530 dolar olmuş bugün bi 150 daha yatırdım. bakalım..
  • 03-01-2018, 19:27:55
    #4
    1 $ potansiyelini bende görüyorum
    ytd
  • 03-01-2018, 19:34:28
    #5
    Pumplandıkları için şuanda yükseldiler. Mesela Stream/Data'da sıra şuanda onuda pumplıyorlar.
  • 03-01-2018, 20:01:19
    #6
    sonkelime adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    snt güzel tercih hiç üzülmeyin snt daha çabuk amorti olacaktır. 4 gün önce 150 dolar yatırmıştım an itibari ile 530 dolar olmuş bugün bi 150 daha yatırdım. Bakalım..
    0.55 lerde geziyor bakalim % 30 kazandirdi
  • 03-01-2018, 22:03:14
    #7
    cPanels adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Pumplandıkları için şuanda yükseldiler. Mesela Stream/Data'da sıra şuanda onuda pumplıyorlar.
    hocam her coin pump'lanıyor mu? yanlış anlamayın ama inanın her yükselen coin altından bu yorumları görüyoruz veya tokenler için.

    pump nasıl anlarız? yani şirket açıklama yapmadıysa vs , yükseliş varsa direk pump diyebilir miyiz? inanın bilmiyorum, ondan soruyorum.

    ben takip ettiğim kadarıyla bunu bir düzeltme olarak görüyorum, 0.43 civarında tutundu, 0.46'dan almıştım. bekleyeceğim geceyi, 0.50 üstüne atacağını düşünüyorum ama tamamı uzun süreli takip, yorum ve hisler. yine ytd tabi ki.
  • 03-01-2018, 23:42:28
    #8
    Cinan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    hocam her coin pump'lanıyor mu? yanlış anlamayın ama inanın her yükselen coin altından bu yorumları görüyoruz veya tokenler için.

    pump nasıl anlarız? yani şirket açıklama yapmadıysa vs , yükseliş varsa direk pump diyebilir miyiz? inanın bilmiyorum, ondan soruyorum.

    ben takip ettiğim kadarıyla bunu bir düzeltme olarak görüyorum, 0.43 civarında tutundu, 0.46'dan almıştım. bekleyeceğim geceyi, 0.50 üstüne atacağını düşünüyorum ama tamamı uzun süreli takip, yorum ve hisler. yine ytd tabi ki.
    Bazıları gerçekten yaptığı anlaşmalarla veya gelişmelerle alakalı haberlerden sonra yine talepler dogrultusunda deger kazanmasi sebebiyle yükselebiliyor. Bunları ayrı sınıflandırabiliriz.

    Birde bazı kişilerin veya grupların büyük borsalarda seçtikleri coinleri sırf paralarını ikiye katlayabilmek için yoğun alım talepleri ile yükseltip FOMO ya davetiye cikartarak insanlarıda çekip hedeflerine ulaşıyorlar.

    Ancak o coinde pump tan sonra bir düşüş olmadıysa biraz daha yükselmesini bekleyip bir anda zirveden satış girip insanları FUD a yönlendirip alttan alabilmek icin bir daha pozisyon olusturabiliyorlar.

    Yoyow düşecek demiyorum umarim hedefiniz gelir ve kazanirsiniz.