cPanels adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Pumplandıkları için şuanda yükseldiler. Mesela Stream/Data'da sıra şuanda onuda pumplıyorlar.
hocam her coin pump'lanıyor mu? yanlış anlamayın ama inanın her yükselen coin altından bu yorumları görüyoruz veya tokenler için.

pump nasıl anlarız? yani şirket açıklama yapmadıysa vs , yükseliş varsa direk pump diyebilir miyiz? inanın bilmiyorum, ondan soruyorum.

ben takip ettiğim kadarıyla bunu bir düzeltme olarak görüyorum, 0.43 civarında tutundu, 0.46'dan almıştım. bekleyeceğim geceyi, 0.50 üstüne atacağını düşünüyorum ama tamamı uzun süreli takip, yorum ve hisler. yine ytd tabi ki.