• 28-12-2017, 14:39:59
    #1
    Merhaba iota alacağım. satış kurunuz PM atarsanız memnun olurum.
    Uygun bulduğum fiyata dönüş yapacağım.,
    Teşekkürler.

    Temin edildi. ( Kur 3.62 usd )
  • 28-12-2017, 14:43:30
    #2
    Üyeliği durduruldu
    Özel mesaj ilettim.
  • 28-12-2017, 14:48:38
    #3
    pm atıldı.
  • 28-12-2017, 14:52:32
    #4
    Temin edildi. 3.62 $ dan. Teşekkürler.