Konu
IOTA alınacaktır.
28-12-2017, 14:39:59
#1
Laroxy
Merhaba iota alacağım. satış kurunuz PM atarsanız memnun olurum.
Uygun bulduğum fiyata dönüş yapacağım.,
Teşekkürler.
Temin edildi. ( Kur 3.62 usd )