Merhabalar arkadaşlar Tron coin ciddi projeler peşinde koştuğunu hepimiz biliyoruz ama sizce önümüzdeki sene beklenti nedir?
2018 yılı tron yılı almayan çok pişman olacak gibi laflar dolaşıyor siz ne düşünüyorsunuz bu konuda?
Tron GeleceÄŸin Coini mi ?
12
●2.273
- 27-12-2017, 15:04:02
- 27-12-2017, 15:08:19Al sat değil yatırım coini olarak bakıyorlarjacksons adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 27-12-2017, 15:10:00Ben ve arkadaşımdada bir miktar yatırım için duruyor. 2018 yılında güzel sıçrayış yapacağını düşünüyorum.
- 27-12-2017, 15:20:37Evet verdi sanırım binance üzerinden maserati ve mercedes.kadirzm adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 27-12-2017, 15:53:53Hocam yalvarırım nokta, virgül falan kullanın okurken beynim ters döndü.CWEnS adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle