• 27-12-2017, 15:04:02
    #1
    Merhabalar arkadaşlar Tron coin ciddi projeler peşinde koştuğunu hepimiz biliyoruz ama sizce önümüzdeki sene beklenti nedir?
    2018 yılı tron yılı almayan çok pişman olacak gibi laflar dolaşıyor siz ne düşünüyorsunuz bu konuda?
  • 27-12-2017, 15:06:17
    #2
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Ben 340 dan aldım 242 lerde dolaşıyor benim için pek geleceğin coini değil gibi duruyor
  • 27-12-2017, 15:06:44
    #3
    bu konudan bağımsız , 1-2 saat önce 20 k kadar tron aldım. bakalım neler görücez
  • 27-12-2017, 15:08:19
    #4
    jacksons adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ben 340 dan aldım 242 lerde dolaşıyor benim için pek geleceğin coini değil gibi duruyor
    Al sat değil yatırım coini olarak bakıyorlar
  • 27-12-2017, 15:10:00
    #5
    Ben ve arkadaşımdada bir miktar yatırım için duruyor. 2018 yılında güzel sıçrayış yapacağını düşünüyorum.
  • 27-12-2017, 15:12:03
    #6
    araba falan hediye verecek olan coin mi bu?
  • 27-12-2017, 15:20:37
    #7
    kadirzm adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    araba falan hediye verecek olan coin mi bu?
    Evet verdi sanırım binance üzerinden maserati ve mercedes.
  • 27-12-2017, 15:24:55
    #8
    Üyeliği durduruldu
    1- john mcfee var antivirusin sahibi
    2 arkadasin tavsiyesi john mcafee yi tweetten takip etmeye baÅŸladim
    3 ne dedi ise cikti beee 5 kez % 100 % 50 uctu
    4 coin of te day dio adam mcfaee
    5 %70 i tron gelecegin coini dedi
    heyecandan hızlı yazdık
  • 27-12-2017, 15:53:53
    #9
    CWEnS adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ben john mcfee var antivirusin sahibi arkadasin tavsiyesi ile takip etmeye baaladim twett de ne dedi ise cikti beee 5 kez % 100 % 50 uctu coin of te day dio adam yazio ama polo da yok dedigi coinlerin %70 i tron gelecegin coini dedi polo dakiler verdim iyi aldim simdi XRP dedi ripple mi repell mi ne 6000 dan aldim 7300 lerde sagolsun dayima )
    Hocam yalvarırım nokta, virgül falan kullanın okurken beynim ters döndü.