Merhabalar arkadaşlar Tron coin ciddi projeler peşinde koştuğunu hepimiz biliyoruz ama sizce önümüzdeki sene beklenti nedir?
2018 yılı tron yılı almayan çok pişman olacak gibi laflar dolaşıyor siz ne düşünüyorsunuz bu konuda?