Cryptomining.farm (2014'ten Beri Ödüyor)
30
●3.019
- 04-01-2018, 13:38:36Sadece yatırım değil her girişim risktir, paranı riske etmediğinde zamanını ya da emeğini riske atabilirsin^^
Herneyse sen girmek isteyen arkadaşlara referans kazancı için olumlu tarafını gösterdin, bende yukarıda arkadaşlara olumsuz tarafını ve sonunda başlarına ne geleceklerini gösterdim.
R10 kriptopara konusunda en geride kalmış forumlardan birisi malesef
O yüzden çok mesajımı göremezsin.
Dediğin gibi uzatmanın anlamı yok, girmek isteyenler üzülmeyecekleri paralarla şanslarını deneyebilirler. - 19-01-2018, 23:44:518 ocakta eth ödemesi talep etmiştim.Talep ettiğimde eth sistemi bakıma alınmış.Bugün kontrol ettiğimde ödeme gelmiş.
Eth çekimlerinde 0.002-0.004 eth kesinti oluyor.


Ödemeye ait tx hash: https://etherscan.io/tx/0xe0dd6303dd...cd37f2ff546d4c - 27-01-2018, 21:38:29Bitcoin ödemesi talep ettim.5 dakika içinde ödemem yapıldı.
Anlık olarak 340 TL değerinde.

Ödemeye ait tx hash: https://blockchain.info/tr/tx/827abd...09b5f1bcf22d6d
Eth kazmaya başladım.Sonraki ödeme talebim eth olacak.
Eth ödemesi talep ettim ve 1 dakikada ödeme geldi.
Eth kazmaya devam ediyorum.31 ocak 2018 ödeme kanıtım.

- 01-02-2018, 17:18:41Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.30 btc kar etmişmiş !ramob7 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 01-02-2018, 17:27:44"Cahille girme münakaşaya. Ya sinirini zıplatır tavana, ya da yazık olur adabına."gzou adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 09-02-2018, 20:28:43Eth ödemesi talep ettim ve 1 dakikada ödeme geldi.
Eth kazmaya devam ediyorum.9 şubat 2018 ödeme kanıtım.


Ödemeye ait tx hash: https://etherscan.io/tx/0x7e8d49d470...5194045ff3d23f
O yüzden çok mesajımı göremezsin.






