Sadece yatırım değil her girişim risktir, paranı riske etmediğinde zamanını ya da emeğini riske atabilirsin^^
Herneyse sen girmek isteyen arkadaşlara referans kazancı için olumlu tarafını gösterdin, bende yukarıda arkadaşlara olumsuz tarafını ve sonunda başlarına ne geleceklerini gösterdim.
R10 kriptopara konusunda en geride kalmış forumlardan birisi malesef O yüzden çok mesajımı göremezsin.

Dediğin gibi uzatmanın anlamı yok, girmek isteyenler üzülmeyecekleri paralarla şanslarını deneyebilirler.