• 07-12-2017, 20:35:35
    #1
    Arkadaşlar merhaba borsa konusunda grafiklere fazlaca alışkınım. alt coinlerden bazılarını incelerken en ucuz olanlar son haftalarda hızla yükseldiğini fark ettim. Ve kullanıcılar arasında gidip gelmeler mevcut. Bir coin dikkatimi çekti. TRON imiş adı
    Ekşi de şöyle bir açıklama mevcut
    https://eksisozluk.com/tron-coin--5496185
    Bugün deneme amaçlı buraya da 1k lık alım yaptım dip seviyeden şuanda parayı 0.5 kat kazandırdı. Alt coinler ile ilgilenen var ise buna dikkat etsin zira diğerleri haftalık bazda %200 üzeri atmış bu da olabilir gibime geliyor. Kısmet bakalım.Şuan ki fiyatı 0.00001052 şeklinde eğer ki değeri 0,0001 olursa tadından yenmez meretin. Yatırım tavsiyesi değildir
  • 07-12-2017, 20:42:05
    #2
    bende 50k adet almıştım. kısa süreli al-sat değil amacım; projenin süreci biraz uzun ben de o süreçte unutacağım. henüz yeni daha, fiyatın yükselmesi de binance.com ile tron arasındaki mercedes hediye kampanyası. yarın tekrar düşer, ta ki projelerinde yeni bir gelişme olana kadar.
  • 07-12-2017, 20:45:14
    #3
    Webdestek adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    bende 50k adet almıştım. kısa süreli al-sat değil amacım; projenin süreci biraz uzun ben de o süreçte unutacağım. henüz yeni daha, fiyatın yükselmesi de binance.com ile tron arasındaki mercedes hediye kampanyası. yarın tekrar düşer, ta ki projelerinde yeni bir gelişme olana kadar.
    hediye olayını açıklarmısın hocam alıp unutmak olmaz artık olmaz kar olunca satışa geçip, soğuk parayı ülkeye sokmak ve kendi hesabına çekmek gerek. O hac.k olaylarını görünce insan tırsıyor
  • 07-12-2017, 20:47:55
    #4
    SEOPro adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    hediye olayını açıklarmısın hocam alıp unutmak olmaz artık olmaz kar olunca satışa geçip, soğuk parayı ülkeye sokmak ve kendi hesabına çekmek gerek. O hac.k olaylarını görünce insan tırsıyor
    işlem hacmi yüksek olan ilk 3 kullanıcıya sanırım araba, telefon, akıllı saat falan veriyorlar ama adamlara ulaşmak çok zor çünkü 380 btc lik işlemler var
    kampanya detayı: https://www.binance.com/activity-TRX.html
    kağıt cüzdana çekip hack korkusundan uzakta unutabilirsin yatırımını. borsada tutmak zorunda değilsin illa.
  • 07-12-2017, 20:51:01
    #5
    Film gibiymiş adını beğendim
  • 11-12-2017, 14:30:55
    #6
    yeni b orsalarla birlikte tron yine yükselişte. 0,0050 civarında. yatırım için henüz geç değil arkadaşlar.
  • 11-12-2017, 14:39:09
    #7
    Türkiye'de TL hesapla alım yapabileceğimiz bir yer var mı?
  • 13-12-2017, 18:52:17
    #8
    mamifilm adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Türkiye'de TL hesapla alım yapabileceğimiz bir yer var mı?
    Henüz yok.
    2 hafta önce 0.0021'den aldığım TRON şuan 0.010403 oldu.
    İlk 100'de yokken, şuan sıralamada 29. sırada.
    Araba ödülü, yeni borsalara açılım falan derken hızla büyümeye devam ediyor..
    https://coinmarketcap.com/currencies/tron/
  • 13-12-2017, 19:00:42
    #9
    Webdestek adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Henüz yok.
    2 hafta önce 0.0021'den aldığım TRON şuan 0.010403 oldu.
    İlk 100'de yokken, şuan sıralamada 29. sırada.
    Araba ödülü, yeni borsalara açılım falan derken hızla büyümeye devam ediyor..
    https://coinmarketcap.com/currencies/tron/
    Nereden alabiliriz peki?