hediye olayını açıklarmısın hocam alıp unutmak olmaz artık olmaz kar olunca satışa geçip, soğuk parayı ülkeye sokmak ve kendi hesabına çekmek gerek. O hac.k olaylarını görünce insan tırsıyor
işlem hacmi yüksek olan ilk 3 kullanıcıya sanırım araba, telefon, akıllı saat falan veriyorlar ama adamlara ulaşmak çok zor çünkü 380 btc lik işlemler var

kampanya detayı:
https://www.binance.com/activity-TRX.html
kağıt cüzdana çekip hack korkusundan uzakta unutabilirsin yatırımını. borsada tutmak zorunda değilsin illa.