• 05-12-2017, 14:00:54
    #10
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Muhendisin adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bu arada iota iki mesajım arasında %3 daha artmış. (4 dakikada)
    Microsoft iota' yla anlaşma yapmış. Şuanda 3,1 $ civarı, fakat önümüzdeki ay 50 $' ın üstüne çıkacak diyorlar.

    15 kat degerlenmesi icin kac milyar dolar lazim diye bir sorun onu diyen arkadasa bence siz.
  • 05-12-2017, 14:08:49
    #11
    kbasali adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    15 kat degerlenmesi icin kac milyar dolar lazim diye bir sorun onu diyen arkadasa bence siz.
    çok fazla üretimde ben 50 doları 2 seneden önce göreceğini düşünmüyorum.