Muhendisin adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Bu arada iota iki mesajım arasında %3 daha artmış. (4 dakikada)
Microsoft iota' yla anlaşma yapmış. Şuanda 3,1 $ civarı, fakat önümüzdeki ay 50 $' ın üstüne çıkacak diyorlar.

15 kat degerlenmesi icin kac milyar dolar lazim diye bir sorun onu diyen arkadasa bence siz.