Merhaba arkadaşlar eth mining için ekran kartı aldım ama acemiyim,
Sizce bu kart iş yapar mı ne diyorsunuz ? Ve bu kart internetten baktığım kadarı ile +29 MHS gibi veriler elde ettim bilgisi olan var ise yardımcı olabilir mi
Sappphire Radeon RX 580 8GB Nitro+ SE PCI-Express Ekran kartı - 11265-21-20G
http://www.nanokatalog.com/urun/11265-21-20g
Ekran Kartı Hakkında Yardım
20
●2.829
- 09-11-2017, 11:29:22şuan 4 adet aldım duruma göre 7 adette tamamlıycam ama henüz kargolanmadı değiştirebilirim işe yaramaz isemavikorku adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 09-11-2017, 13:37:56rx570 ile ben 26mh alıyorum. Fiyatı 1250TL
rx 580 ise 29mh üretiyor. Fiyatı 1690TL
Teorik olarak benden %10 daha fazla üretiyor. Yani fiyatı 1375TL olsa almak mantıklı. Ama rx580 Daha fazla elektirik tüketiyor.
(+50 watt daha fazla Tüketiyor)
Oyun için canavar makina ama madencilik için pek mantıklı degil

- 09-11-2017, 16:50:55Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntülemavikorku adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
4gb versiyonundan mı bahsediyorsunuz rx570 in şimdi baktımda 3 farklı tip var acaba hangisini almalıyım eğer 4gb ise
1. http://www.nanokatalog.com/MSI-Radeo...PR-732285.html
2. http://www.nanokatalog.com/MSI-AMD-R...PR-732281.html
3. http://www.nanokatalog.com/urun/11266-14-20g
Bu ürünlerden hangisini almalıyım rx580 8gb yerine bu ürünler 4gb doğrumu ? - 09-11-2017, 17:07:50Ysm adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
http://www.nanokatalog.com/MSI-AMD-R...PR-732281.html
Bunu Tercih et derim. Ama araştırın bi videoları izleyin bilgi sahibi olun birde, ne kazacaksınız ne üreteceksiniz? - 09-11-2017, 17:14:50Madencilik için DAG size boyutuna göre ekran kartına yatırım yapmak mantıklı olandır.
DAG size ne yaw?
Directed Acyclic Graph tam türkçesi yok ama bilmen gereken etheryum algoritmasının çözümleme kümesi ile ilintili. Bunu ekran kartının Memory'si çözümlüyor. 9 Kasım 2017 itibariyle şu an boyutu 2.17 GB.
1GB'Lık ekran kartları 2GB'lık ekran kartlarına yüklenemeyecegi için artık çözümlenemiyor. 3GB'lık ekran kartları an itibari ile çözümlüyor ama 3 Nisan 2019'da artık çözümlemeyecek.
https://investoon.com/tools/dag_size
4GB ekran kartları etheryum için aralık 2020 tarihine kadar iş görebilecek.
Peki ne yapmak mantıklı?
8GB almak pek mantıklı degil çünkü çok fiyat farklı var. 4GB'Lık alıp biraz çalıştırıp 2.el olarak 7-8 ay sonra elden çıkartmak gerekli.
Chip para hediyesi var 100TL şunu almak mantıklı. 1267TL'ye geliyor
Fiyat/Hashrate ve elektirik bazında en mantıklı kart rx570 şu an çünkü sıfır rx470 piyasada şu an bulunmadığı için.
https://urun.gittigidiyor.com/bilgis...i-dp-313818220 - 09-11-2017, 17:26:49Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hocam rx570 iyi güzel kart. Peki hazır sizi bulmuşken rx570 ile gtx1060 6gb kıyasladığımızda gerçek oranlarda farkları nedir? İmkan varsa rx570 mi gtx1060 mantıklı rig için.
