• 08-11-2017, 19:13:57
    #1
    Merhaba arkadaşlar eth mining için ekran kartı aldım ama acemiyim,

    Sizce bu kart iş yapar mı ne diyorsunuz ? Ve bu kart internetten baktığım kadarı ile +29 MHS gibi veriler elde ettim bilgisi olan var ise yardımcı olabilir mi
    Sappphire Radeon RX 580 8GB Nitro+ SE PCI-Express Ekran kartı - 11265-21-20G
    http://www.nanokatalog.com/urun/11265-21-20g
  • 08-11-2017, 21:32:20
    #2
    1 adet mi aldınız?
  • 09-11-2017, 11:29:22
    #3
    mavikorku adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    1 adet mi aldınız?
    şuan 4 adet aldım duruma göre 7 adette tamamlıycam ama henüz kargolanmadı değiştirebilirim işe yaramaz ise
  • 09-11-2017, 13:37:56
    #4
    rx570 ile ben 26mh alıyorum. Fiyatı 1250TL
    rx 580 ise 29mh üretiyor. Fiyatı 1690TL

    Teorik olarak benden %10 daha fazla üretiyor. Yani fiyatı 1375TL olsa almak mantıklı. Ama rx580 Daha fazla elektirik tüketiyor.
    (+50 watt daha fazla Tüketiyor)
    Oyun için canavar makina ama madencilik için pek mantıklı degil



    • mavikorku
    mavikorku bunu beğendi.
    1 kişi bunu beğendi.
  • 09-11-2017, 16:19:15
    #5
    580 yerine 570 almanızı tavsiye ederim. Bu işte en çok gider elektirik olduğundan..
  • 09-11-2017, 16:50:55
    #6
    Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    rx570 ile ben 26mh alıyorum. Fiyatı 1250TL
    rx 580 ise 29mh üretiyor. Fiyatı 1690TL

    Teorik olarak benden %10 daha fazla üretiyor. Yani fiyatı 1375TL olsa almak mantıklı. Ama rx580 Daha fazla elektirik tüketiyor.
    (+50 watt daha fazla Tüketiyor)
    Oyun için canavar makina ama madencilik için pek mantıklı degil



    mavikorku adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    580 yerine 570 almanızı tavsiye ederim. Bu işte en çok gider elektirik olduğundan..


    4gb versiyonundan mı bahsediyorsunuz rx570 in şimdi baktımda 3 farklı tip var acaba hangisini almalıyım eğer 4gb ise

    1. http://www.nanokatalog.com/MSI-Radeo...PR-732285.html
    2. http://www.nanokatalog.com/MSI-AMD-R...PR-732281.html
    3. http://www.nanokatalog.com/urun/11266-14-20g

    Bu ürünlerden hangisini almalıyım rx580 8gb yerine bu ürünler 4gb doğrumu ?
  • 09-11-2017, 17:07:50
    #7
    Ysm adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    4gb versiyonundan mı bahsediyorsunuz rx570 in şimdi baktımda 3 farklı tip var acaba hangisini almalıyım eğer 4gb ise

    1. http://www.nanokatalog.com/MSI-Radeo...PR-732285.html
    2. http://www.nanokatalog.com/MSI-AMD-R...PR-732281.html
    3. http://www.nanokatalog.com/urun/11266-14-20g

    Bu ürünlerden hangisini almalıyım rx580 8gb yerine bu ürünler 4gb doğrumu ?

    http://www.nanokatalog.com/MSI-AMD-R...PR-732281.html
    Bunu Tercih et derim. Ama araştırın bi videoları izleyin bilgi sahibi olun birde, ne kazacaksınız ne üreteceksiniz?
  • 09-11-2017, 17:14:50
    #8
    Madencilik için DAG size boyutuna göre ekran kartına yatırım yapmak mantıklı olandır.
    DAG size ne yaw?
    Directed Acyclic Graph tam türkçesi yok ama bilmen gereken etheryum algoritmasının çözümleme kümesi ile ilintili. Bunu ekran kartının Memory'si çözümlüyor. 9 Kasım 2017 itibariyle şu an boyutu 2.17 GB.
    1GB'Lık ekran kartları 2GB'lık ekran kartlarına yüklenemeyecegi için artık çözümlenemiyor. 3GB'lık ekran kartları an itibari ile çözümlüyor ama 3 Nisan 2019'da artık çözümlemeyecek.
    https://investoon.com/tools/dag_size

    4GB ekran kartları etheryum için aralık 2020 tarihine kadar iş görebilecek.

    Peki ne yapmak mantıklı?
    8GB almak pek mantıklı degil çünkü çok fiyat farklı var. 4GB'Lık alıp biraz çalıştırıp 2.el olarak 7-8 ay sonra elden çıkartmak gerekli.

    Chip para hediyesi var 100TL şunu almak mantıklı. 1267TL'ye geliyor
    Fiyat/Hashrate ve elektirik bazında en mantıklı kart rx570 şu an çünkü sıfır rx470 piyasada şu an bulunmadığı için.

    https://urun.gittigidiyor.com/bilgis...i-dp-313818220
    • mavikorku
    • aTKn94
    mavikorku ve aTKn94 bunu beğendi.
    2 kişi bunu beğendi.
  • 09-11-2017, 17:26:49
    #9
    Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Madencilik için DAG size boyutuna göre ekran kartına yatırım yapmak mantıklı olandır.
    DAG size ne yaw?
    Directed Acyclic Graph tam türkçesi yok ama bilmen gereken etheryum algoritmasının çözümleme kümesi ile ilintili. Bunu ekran kartının Memory'si çözümlüyor. 9 Kasım 2017 itibariyle şu an boyutu 2.17 GB.
    1GB'Lık ekran kartları 2GB'lık ekran kartlarına yüklenemeyecegi için artık çözümlenemiyor. 3GB'lık ekran kartları an itibari ile çözümlüyor ama 3 Nisan 2019'da artık çözümlemeyecek.
    https://investoon.com/tools/dag_size

    4GB ekran kartları etheryum için aralık 2020 tarihine kadar iş görebilecek.

    Peki ne yapmak mantıklı?
    8GB almak pek mantıklı degil çünkü çok fiyat farklı var. 4GB'Lık alıp biraz çalıştırıp 2.el olarak 7-8 ay sonra elden çıkartmak gerekli.

    Chip para hediyesi var 100TL şunu almak mantıklı. 1267TL'ye geliyor
    Fiyat/Hashrate ve elektirik bazında en mantıklı kart rx570 şu an çünkü sıfır rx470 piyasada şu an bulunmadığı için.

    https://urun.gittigidiyor.com/bilgis...i-dp-313818220

    Hocam rx570 iyi güzel kart. Peki hazır sizi bulmuşken rx570 ile gtx1060 6gb kıyasladığımızda gerçek oranlarda farkları nedir? İmkan varsa rx570 mi gtx1060 mantıklı rig için.