• 03-10-2017, 17:42:08
    #10
    Boteks adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    yani boş cüzdanın private keyini veriyoruz oda bize 1 ağustosta ne kadar bcc varsa veriyor doğrumu anladım


    Tapatalk kullanarak iPhone aracılığıyla gönderildi
    Şöyle ki, sanırım ben anlatamadım.
    1 Ağustos öncesi içinde Btc olan cüzdanı boşaltıp boş bir şekilde Bcc wallet'a giriş yapıyorsunuz(priv keyinizle). Bcc cüzdana girdikten sonra orada gözükecek Bcc bakiyeniz, daha sonra istediğiniz yere aynı Btc transfer ettiğiniz şekilde transfer işlemini gerçekleştirebilirsiniz.
    Yani priv keyi kimseye vermiyorsunuz, wallet'a onunla giriş yapıp kendi bakiyenizi istediğiniz yere transfer ediyorsunuz.(Ben direk poloniex borsasına göndermiştim.)
  • 03-10-2017, 18:00:35
    #11
    sonuç olarak private keyi blockchain.info dan başka bir yere eklemiş oluyoruz değil mi ?
  • 03-10-2017, 19:37:37
    #12
    rkopuk adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    sonuç olarak private keyi blockchain.info dan başka bir yere eklemiş oluyoruz değil mi ?
    Evet bu yüzden de içini boşaltıp öyle ekleme yapmalısınız.
  • 04-10-2017, 14:51:04
    #13
    Ben bi halt işledim. Bu freebitco.in sitesindeki oyunlardan bi miktar satoshi kazandım çekmek istedim ve onaylandı. Transfer de yapıldı. https://blockchain.info/tr/address/1...mYdG8YQQ9yFfXe Fakat cüzdanları kontrol ettiğimde gözükmedi. Meğersem çook eski bir adres vermişim. Adres benim biliyorum çünkü tarayıcının otomatik form doldurma kayıtlarındaydı. Şimdi derdim şu bu adresin ait olduğu cüzdanı hatırlamıyorum. Koinim, Coinpot, Blockchain ve Nicehash hesaplarım var. Başka yerde hesabım var mı hatırlamıyorum en son 2 sene önce filan uğraşmıştım böyle işlerle o adres de sanırım o zamanlardan kalma. Miktar da önemli değil gerçi 5,5 TL filan tutuyor. Bu şimdi yandı gitti di i? Geri dönüşü yok bunun?
  • 04-10-2017, 16:06:06
    #14
    Arkadaşlar tekrardan konu açmak yerine burada sorim.
    Bitcoinleri blockchain'de mi yoksa bittrex'de mi saklamak daha mantıklı ?
  • 04-10-2017, 16:36:15
    #15
    Karacahan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ben bi halt işledim. Bu freebitco.in sitesindeki oyunlardan bi miktar satoshi kazandım çekmek istedim ve onaylandı. Transfer de yapıldı. https://blockchain.info/tr/address/1...mYdG8YQQ9yFfXe Fakat cüzdanları kontrol ettiğimde gözükmedi. Meğersem çook eski bir adres vermişim. Adres benim biliyorum çünkü tarayıcının otomatik form doldurma kayıtlarındaydı. Şimdi derdim şu bu adresin ait olduğu cüzdanı hatırlamıyorum. Koinim, Coinpot, Blockchain ve Nicehash hesaplarım var. Başka yerde hesabım var mı hatırlamıyorum en son 2 sene önce filan uğraşmıştım böyle işlerle o adres de sanırım o zamanlardan kalma. Miktar da önemli değil gerçi 5,5 TL filan tutuyor. Bu şimdi yandı gitti di i? Geri dönüşü yok bunun?
    O adrese ulaşamazsan öyle durur. Adrese ulaştığında karşına çıkar. Zaman aşımı diye birşey yoktur

    --R10.NET; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 16:36:15 -->-> Daha önceki mesaj 16:32:49 --

    aTKn94 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Arkadaşlar tekrardan konu açmak yerine burada sorim.
    Bitcoinleri blockchain'de mi yoksa bittrex'de mi saklamak daha mantıklı ?
    Borsa siteleri resmi olarak haklarınızın korunduğu yerler değildir. Örneğin geçtiğimiz aylarda BTC-E ve en büyük borsalardan birisi daha kapandığında herkesin hesaplarındaki miktarlar uçtu gitti. Borsa sitelerinde her zaman risk bulunmaktadır. Aslında lokal wallet kurup kendi bilgisayarın bile saklayabilirsin.(Güncellemen gerekmektedir bazı dönemeler) Yada ledger flash cüzdan alabilirsin.
    Ama al sat yapmak istiyorsan borsa sitelerinde tutmak zorundasın.
  • 04-10-2017, 16:38:52
    #16
    oflibaba adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    O adrese ulaşamazsan öyle durur. Adrese ulaştığında karşına çıkar. Zaman aşımı diye birşey yoktur

    --R10.NET; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 16:36:15 -->-> Daha önceki mesaj 16:32:49 --



    Borsa siteleri resmi olarak haklarınızın korunduğu yerler değildir. Örneğin geçtiğimiz aylarda BTC-E ve en büyük borsalardan birisi daha kapandığında herkesin hesaplarındaki miktarlar uçtu gitti. Borsa sitelerinde her zaman risk bulunmaktadır. Aslında lokal wallet kurup kendi bilgisayarın bile saklayabilirsin.(Güncellemen gerekmektedir bazı dönemeler) Yada ledger flash cüzdan alabilirsin.
    Ama al sat yapmak istiyorsan borsa sitelerinde tutmak zorundasın.
    Hocam flash bellek 58 euro. Çok pahalı.
    Şöyle programlar var: https://99bitcoins.com/2017s-best-bi...windows-linux/
    Hangisini önerirsiniz ?
  • 04-10-2017, 17:16:58
    #17
    aTKn94 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam flash bellek 58 euro. Çok pahalı.
    Şöyle programlar var: https://99bitcoins.com/2017s-best-bi...windows-linux/
    Hangisini önerirsiniz ?
    Ben bir dönem Bitcore kullandım ama sonra borsalarda tutuyorum zaten al-sat yaptığım için borsada duruyor.
    Birde böyle programlar ile cüzdan yapacam dersen yanlış hatırlamıyorsam en son 60gb olmuştu. Download yapacak. Komple veri bilgisayarın kayıt oluyor çünkü. 60gb artmış olabilir.
    Gönder bittrex gitsin. Ben hep bittrex hem poloniexte tutuyorum.
  • 04-10-2017, 19:10:03
    #18
    Wallet olarak kendi kullandığım ve önerdiğim Jaxx.io var. Gayet kullanışlı ve bir çok coinin cüzdanını tek bir hesapta kullanabiliyorsunuz. Bilgisayar ve mobil aplikasyonu mevcut. Tavsiye ederim yani