Ben bir dönem Bitcore kullandım ama sonra borsalarda tutuyorum zaten

al-sat yaptığım için borsada duruyor.
Birde böyle programlar ile cüzdan yapacam dersen yanlış hatırlamıyorsam en son 60gb olmuştu. Download yapacak. Komple veri bilgisayarın kayıt oluyor çünkü. 60gb artmış olabilir.
Gönder bittrex gitsin. Ben hep bittrex hem poloniexte tutuyorum.