• 22-05-2017, 01:09:26
    #1
    Üyeliği durduruldu
    Merhaba,

    Arkadaşlar bir arkadaşımdan 2 antminer s9 aldım.

    Sadece BTC'mi kazabilirim? Litecoin vs tarzında başka ne kazabiliyorum bilgisi olan varmı?.
  • 22-05-2017, 01:21:42
    #2
    iBook adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Merhaba,

    Arkadaşlar bir arkadaşımdan 2 antminer s9 aldım.

    Sadece BTC'mi kazabilirim? Litecoin vs tarzında başka ne kazabiliyorum bilgisi olan varmı?.
    O cihazlar btc kazımı için özel üretilmiş cihazlar olduğundan başka bir coin kazamazsınız. Sadece btc kazımı yapabilirsiniz.
  • 22-05-2017, 01:24:09
    #3
    Üyeliği durduruldu
    Netvom adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    O cihazlar btc kazımı için özel üretilmiş cihazlar olduğundan başka bir coin kazamazsınız. Sadece btc kazımı yapabilirsiniz.
    sha256 mantığında hiçbir coini kazamazmıyım yani :S
  • 22-05-2017, 01:31:58
    #4
    iBook adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    sha256 mantığında hiçbir coini kazamazmıyım yani :S
    Sha256 algoritmasına sahip diğer coinlerden kazım yapabilirsiniz, karlılık oranını iyi hesaplamak gerekir
  • 22-05-2017, 01:44:54
    #5
    Üyeliği durduruldu
    Netvom adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Sha256 algoritmasına sahip diğer coinlerden kazım yapabilirsiniz, karlılık oranını iyi hesaplamak gerekir
    Hocam bir soru daha sorsam, kusura kalmayın lütfen. İşi bilen birini buldum hazır

    Mesela bytecoin cüzdanının ios sürümü yok Mac sürümüde açılmıyor hata verip kapanıyor. Peki bytecoin'i hangi cüzdana alabilirim?
  • 22-05-2017, 11:00:20
    #6
    iBook adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam bir soru daha sorsam, kusura kalmayın lütfen. İşi bilen birini buldum hazır

    Mesela bytecoin cüzdanının ios sürümü yok Mac sürümüde açılmıyor hata verip kapanıyor. Peki bytecoin'i hangi cüzdana alabilirim?
    Bytecoin ile ilgili bilgim hiç yok malesef.

    Forumda o konuda bilgili kişiler vardır yardımcı olacaklardır.
  • 22-05-2017, 13:55:27
    #7
    iBook adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam bir soru daha sorsam, kusura kalmayın lütfen. İşi bilen birini buldum hazır

    Mesela bytecoin cüzdanının ios sürümü yok Mac sürümüde açılmıyor hata verip kapanıyor. Peki bytecoin'i hangi cüzdana alabilirim?
    Kendi cüzdanında sorun varsa poloniex ve bitfinex tarzında exchange sitelerinden cuzdan oluşturup online cüzdana çekebilirsiniz.