iBook adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hocam bir soru daha sorsam, kusura kalmayın lütfen. İşi bilen birini buldum hazır

Mesela bytecoin cüzdanının ios sürümü yok Mac sürümüde açılmıyor hata verip kapanıyor. Peki bytecoin'i hangi cüzdana alabilirim?
Kendi cüzdanında sorun varsa poloniex ve bitfinex tarzında exchange sitelerinden cuzdan oluşturup online cüzdana çekebilirsiniz.