• 16-01-2015, 02:12:04
    #10
    gunes ve ruzgar enerjisi ile kazanabiliriz ayrica devlet bir projede destekte veriyor bu konuda
  • 16-01-2015, 02:12:38
    #11
    Buradaki çoğu arkadaş yapmıştır ve iyi sonuçlar almıştır diye düşünüyorum bir bilgisayar toplayıp yada makinelerinden alıp datacenterlara gönderip barındırma hizmeti ile çok rahat kara geçmişlerdir kaldıki forumda yapan arkadaşlar vardı onlar olsada yazsalar bi sizin için çok iyi olurdu
  • 16-01-2015, 02:17:44
    #12
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    ClubMusicTR adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Yarısını çıkarsın hacı yine zarardan kar
    hocam ekran kartınız linkdeki listede varmı? Eğer varsa bu linkdende gerekli bilgilerinizi girip bakın günlük kazancınız ne olacak diye. Bu arada orada yazacak olan kazanç şu anki zorluk seviyesi için. şu an baktığımda dogecoin 46. sırada yani tamamen zararda gösterecektir sizdede

    kadir58 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Buradaki çoğu arkadaş yapmıştır ve iyi sonuçlar almıştır diye düşünüyorum bir bilgisayar toplayıp yada makinelerinden alıp datacenterlara gönderip barındırma hizmeti ile çok rahat kara geçmişlerdir kaldıki forumda yapan arkadaşlar vardı onlar olsada yazsalar bi sizin için çok iyi olurdu
    hocam şu an en iyi ekran kartı ortalama 1500khs artık bilgisayarsa bu işi yapma devri bitti ancak ben yinede hobi olarak yapıp zarar edicem diyorsanız ona birşey diyemem. Artık miner cihazları yapıyor bu işi belki 1 sene sonra onlarında ömrü bitecek yerini başka bir cihaz alacak
  • 16-01-2015, 02:34:49
    #13
    Üyeliği durduruldu
    SEOPro adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    gunes ve ruzgar enerjisi ile kazanabiliriz ayrica devlet bir projede destekte veriyor bu konuda
    Hacı devlet bir yerden destek verir 3 yerden köstek olur. Esnaf dediler bilmem ne dediler, 14 yıllık DJ'lik hayatımı bıraktım işyeri açtım esnaf kredisi cart curt. 2 yıl doldu 3. yıldayım ve her gün birileri gelip vergi istiyor bilmem ne istiyor.

    Uzağa yorulma, yılbaşından bu yana tabela vergisi geldi 1000 küsür lira, belediye işi manavgatta muallak, antalya belediyesi manavgatı ve diğer illeri eline aldı ilgili amcaların imzası ve yetkilendirmesiyle. Çoğu şeyi bir kenara bırakın manavgatın çöplerini toplamak için antalya belediyesinden günübirlik geliyorlar ama eskiden tertemiz olan sokaklar şimdi berbat, çöpler bile toplanmıyor, çevre kirlilik bilmem nesine de 2 katı vergi istiyorlar.

    Bugünde ben yokken gelmişler etiket fiyat kontrolü bilmem nesi. 1000'e yakın ürünün içinden etiketi olmayan 8 ürün görmüşler tutanak tutup para cezası yazmışlar. Onlarda satılan ürünler, arkadaş satılınca yerine yenilerini eklemiş o ürünler.

    Şimdi gelde sırtını devlete yasla, zaten AVM çıkardılar başımıza esnaf kan ağlıyor. Yok bilader bana devletten bahsetmeyin benim onlara güvencim yok.

    (NOT: Particilik işi vsvs değil devletin dayanak sağlaması ile alakalı konuşuyorum bir esnaf olarak. Yanlış anlaşılmasın ve konu başka yerlere çekilmesin, ibareyi görünce açıklama yapma ihtiyacı gördüm. Konumuza kaldığımız yerden devam edebiliriz

    LionhearT adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    hocam ekran kartınız linkdeki listede varmı? Eğer varsa bu linkdende gerekli bilgilerinizi girip bakın günlük kazancınız ne olacak diye. Bu arada orada yazacak olan kazanç şu anki zorluk seviyesi için. şu an baktığımda dogecoin 46. sırada yani tamamen zararda gösterecektir sizdede

    hocam şu an en iyi ekran kartı ortalama 1500khs artık bilgisayarsa bu işi yapma devri bitti ancak ben yinede hobi olarak yapıp zarar edicem diyorsanız ona birşey diyemem. Artık miner cihazları yapıyor bu işi belki 1 sene sonra onlarında ömrü bitecek yerini başka bir cihaz alacak
    Ekran kartıyla değil, işlemci ve ramden kazım yapacağım ama işte valizi elime aldım yol yok

    Tolgahanuzun adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Buyrun Türkçe Kaynak

    https://www.r10.net/coin-sistemleri/1...anlatim-5.html

    Sadece yeni ve güncel pool bulmak kalıyor size.
    Tolga işin açığı senin bu konuya yazmanı bekliyordum cidden Hemen inceliyorum teşekkürler.

    --R10.NET; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 02:34:49 -->-> Daha önceki mesaj 02:21:50 --

    kadir58 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Buradaki çoğu arkadaş yapmıştır ve iyi sonuçlar almıştır diye düşünüyorum bir bilgisayar toplayıp yada makinelerinden alıp datacenterlara gönderip barındırma hizmeti ile çok rahat kara geçmişlerdir kaldıki forumda yapan arkadaşlar vardı onlar olsada yazsalar bi sizin için çok iyi olurdu
    Keşkeee
  • 16-01-2015, 02:58:16
    #14
    ClubMusicTR adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bende almanca ingilizce ve yarı rusça var hacı sen kaynağı bul gerisi bende

    Vallahi elin gavurları kazanacağına biz kazanalım. Kaldıki çok güçlü makinelerle kazmadıktan sonra para kazandırmıyor bilenler biliyor. Benim amacım en azından o 3 bilgisayarın elektrik parası çıksın başka bir isteğim yok.

    Haa yardımcı olan arkadaşlardan allah rızası için duamızı ve iyi dileklerimizi eksik etmeyiz, bilgisi olupta yardımcı olmayan arkadaşlara da beddua edecek halimiz yok onların da canı sağolsun

    http://doge.hashfaster.com/
    uye ol ,
    My account
    my work - tikla
    Worker Login ve password olustur.
    getting started tikla
    CGMiner Linux/Windows Downlaod kismindan dosyayi indir.
    ornek : http://ck.kolivas.org/apps/cgminer/c....0-windows.zip
    not defteri ac .
    icine
    ./cgminer --scrypt -o stratum+tcp://stratum.doge.hashfaster.com:3339 -u kullaniciadi.workadi -p workersifresi

    farkli kaybet
    baslat.bat diye yani klasor icine kaydet hazir

    Fakat ugrasmana deymez,
    35,903 KH/s ile 24 saate 788 doge kazaniyor mesela bir pool useri.

    yinede sende benim gibi merak ediyorsan dene

    cointellect gibi dusunmeyin bu isi.
    takilidigin yer varsa yaz zamanim oldugunca yardimci olayim team felan istersen ama zaman kaybetmene deymez.
  • 16-01-2015, 03:00:41
    #15
    Üyeliği durduruldu
    oxily adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    http://doge.hashfaster.com/
    uye ol ,
    My account
    my work - tikla
    Worker Login ve password olustur.
    getting started tikla
    CGMiner Linux/Windows Downlaod kismindan dosyayi indir.
    ornek : http://ck.kolivas.org/apps/cgminer/c....0-windows.zip
    not defteri ac .
    icine
    ./cgminer --scrypt -o stratum+tcp://stratum.doge.hashfaster.com:3339 -u kullaniciadi.workadi -p workersifresi

    farkli kaybet
    baslat.bat diye yani klasor icine kaydet hazir

    Fakat ugrasmana deymez,
    35,903 KH/s ile 24 saate 788 doge kazaniyor mesela bir pool useri.

    yinede sende benim gibi merak ediyorsan dene

    cointellect gibi dusunmeyin bu isi.
    takilidigin yer varsa yaz zamanim oldugunca yardimci olayim team felan istersen ama zaman kaybetmene deymez.
    Açıklama için teşekkür ederim müdür sağolasın. Yalnız ben ekran kartı ile değil. 48 gb ramlı çift xeon işlemcili sunucuda yapmayı düşünüyorum birde. Onun getirisi ne olur tahmini?
  • 16-01-2015, 03:06:13
    #16
    inan bana ekran karti daha fazla kazar islemciden
    denemek istiyorsan illa yapamazsan team vs ver gostere gostere yapayim.
    ama 10dk zaman kaybetmene deyecek birsey degil. degil elektirigi harcayacagin zamanin 10da 1ini karsilamaz.
    Illa deneyecem diyorsan dene. takilirsan yaz yardimci olucam.
  • 16-01-2015, 03:19:34
    #17
    Üyeliği durduruldu
    oxily adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    inan bana ekran karti daha fazla kazar islemciden
    denemek istiyorsan illa yapamazsan team vs ver gostere gostere yapayim.
    ama 10dk zaman kaybetmene deyecek birsey degil. degil elektirigi harcayacagin zamanin 10da 1ini karsilamaz.
    Illa deneyecem diyorsan dene. takilirsan yaz yardimci olucam.
    Sunucuya aylık 150 TL para ödeyeceğim. Değermi tahmini?

    Bu arada biraz daha araştırayım sonrasında tolga ve senin bilgine ve yardımına baş vuracağım hocam ama biraz daha araştırayım çünkü emin olmam gereken bazı şeyler var.
  • 16-01-2015, 03:32:30
    #18
    Bende merakliydim sagolsun cointellect sardirdi bu ise benide senin gibi

    cihazda aldim , cpu ve ekran karti ilede denedim sonuc husran.
    sonra su https://www.miningrigrentals.com/rigs/scrypt siteyi kesfetim.
    buradan saatlik gunluk haftalik cihaz ve server pc ler kiraladim denedim.
    kesinlikle bir kar goremedim.

    her turlu coin denedim kiralik o miningring lerden cihaz kirala dene hesapla sonucun adsense den kiyaslanamayacak kadar kotu oldugunu goreceksin sende benim gibi

    ornek doge.hashfaster pool dan ne kadar hiza ne kazaniyorlar gorebilirsin.



    en ust mesela 36 mh ile gunde 923 doge kazaniyor vatandas. 0.0006 btc yapiyor oda.
    islemci ile 1 mh gormen mumkun degil yanlisim yoksa. i7 islemci ile denemistim 90kh goruyordu komik rakamlar yani.

    en hizli ve kolay deneme yolu https://www.miningrigrentals.com/rigs/scrypt buradan istedigini kiralamak .