SEOPro adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
gunes ve ruzgar enerjisi ile kazanabiliriz ayrica devlet bir projede destekte veriyor bu konuda
Hacı devlet bir yerden destek verir 3 yerden köstek olur. Esnaf dediler bilmem ne dediler, 14 yıllık DJ'lik hayatımı bıraktım işyeri açtım esnaf kredisi cart curt. 2 yıl doldu 3. yıldayım ve her gün birileri gelip vergi istiyor bilmem ne istiyor.

Uzağa yorulma, yılbaşından bu yana tabela vergisi geldi 1000 küsür lira, belediye işi manavgatta muallak, antalya belediyesi manavgatı ve diğer illeri eline aldı ilgili amcaların imzası ve yetkilendirmesiyle. Çoğu şeyi bir kenara bırakın manavgatın çöplerini toplamak için antalya belediyesinden günübirlik geliyorlar ama eskiden tertemiz olan sokaklar şimdi berbat, çöpler bile toplanmıyor, çevre kirlilik bilmem nesine de 2 katı vergi istiyorlar.

Bugünde ben yokken gelmişler etiket fiyat kontrolü bilmem nesi. 1000'e yakın ürünün içinden etiketi olmayan 8 ürün görmüşler tutanak tutup para cezası yazmışlar. Onlarda satılan ürünler, arkadaş satılınca yerine yenilerini eklemiş o ürünler.

Şimdi gelde sırtını devlete yasla, zaten AVM çıkardılar başımıza esnaf kan ağlıyor. Yok bilader bana devletten bahsetmeyin benim onlara güvencim yok.

(NOT: Particilik işi vsvs değil devletin dayanak sağlaması ile alakalı konuşuyorum bir esnaf olarak. Yanlış anlaşılmasın ve konu başka yerlere çekilmesin, ibareyi görünce açıklama yapma ihtiyacı gördüm. Konumuza kaldığımız yerden devam edebiliriz

LionhearT adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
hocam ekran kartınız linkdeki listede varmı? Eğer varsa bu linkdende gerekli bilgilerinizi girip bakın günlük kazancınız ne olacak diye. Bu arada orada yazacak olan kazanç şu anki zorluk seviyesi için. şu an baktığımda dogecoin 46. sırada yani tamamen zararda gösterecektir sizdede

hocam şu an en iyi ekran kartı ortalama 1500khs artık bilgisayarsa bu işi yapma devri bitti ancak ben yinede hobi olarak yapıp zarar edicem diyorsanız ona birşey diyemem. Artık miner cihazları yapıyor bu işi belki 1 sene sonra onlarında ömrü bitecek yerini başka bir cihaz alacak
Ekran kartıyla değil, işlemci ve ramden kazım yapacağım ama işte valizi elime aldım yol yok

Tolgahanuzun adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Buyrun Türkçe Kaynak

https://www.r10.net/coin-sistemleri/1...anlatim-5.html

Sadece yeni ve güncel pool bulmak kalıyor size.
Tolga işin açığı senin bu konuya yazmanı bekliyordum cidden Hemen inceliyorum teşekkürler.

--R10.NET; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 02:34:49 -->-> Daha önceki mesaj 02:21:50 --

kadir58 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Buradaki çoğu arkadaş yapmıştır ve iyi sonuçlar almıştır diye düşünüyorum bir bilgisayar toplayıp yada makinelerinden alıp datacenterlara gönderip barındırma hizmeti ile çok rahat kara geçmişlerdir kaldıki forumda yapan arkadaşlar vardı onlar olsada yazsalar bi sizin için çok iyi olurdu
Keşkeee