Buradaki çoğu arkadaş yapmıştır ve iyi sonuçlar almıştır diye düşünüyorum bir bilgisayar toplayıp yada makinelerinden alıp datacenterlara gönderip barındırma hizmeti ile çok rahat kara geçmişlerdir kaldıki forumda yapan arkadaşlar vardı onlar olsada yazsalar bi sizin için çok iyi olurdu