• 03-03-2014, 08:30:25
    #19
    Cahil IT personelini işe alırsan dünyadaki tüm paralar Bitcoin e dönüşecek der. mal mal IT personeli alrısan böyle saçma sapan haber yapar.

    http://fiatleak.com/
  • 04-03-2014, 01:20:53
    #20
    bitcoin 690 dolara vurdu ama bu artış ltc ye pek yansımadı sinir bozucu
  • 04-03-2014, 10:59:29
    #21
    Şov yeni başlıyor alım zamanı, krizleri değerlendirin diye bir önceki mesajlarda demiştim 1200 TL seviyelerinde çok uzun süre durdu ve o seviyelerden alanlar şimdi satmaz, eğer satarsa birdaha aynı btc yi yerine koyamaz. Bende 1200'den yüklü alım yaptım 1400 bile güzel kar getiriyor fakat satarsam tekrar 1200-1250 arasından almam gerekiyor kendimce, bu kadar düşeceğini düşünmediğimden satmayacağım, yatırım tavsiyesi değildir herkesin kendi kararı tabi..
  • 04-03-2014, 11:14:03
    #22
    bir günde 120$ arttı. böyle böyle 1000 doları bulur.
  • 04-03-2014, 11:30:16
    #23
    Ben BC mi LTC mi alayım tavsiyelerinizi bekliyorum arkadaşlar.

    (Elimdeki ayırabileceğim TL tutarı 300-400 TL bu ay için.)
  • 04-03-2014, 11:34:24
    #24
    Sporweb adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ben BC mi LTC mi alayım tavsiyelerinizi bekliyorum arkadaşlar.

    (Elimdeki ayırabileceğim TL tutarı 300-400 TL bu ay için.)
    hocam 300-400 tl ile bitcoin yatırımı yapılmaz.

    size önerim ucuz ve geleceği olan altcoinlere yatırım yapın en azından kazancınız yüksek olur eğer fırlama olayı olursa.

    ama araştırmalısınız yoksa boşa para dökersiniz. %900 fırlayan coinler oluyor bazen bunları iyi tespit etmek lazım yabancı forum ve blogları incelemek lazım.
  • 04-03-2014, 13:07:08
    #25
    Gwindor adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    hocam 300-400 tl ile bitcoin yatırımı yapılmaz.

    size önerim ucuz ve geleceği olan altcoinlere yatırım yapın en azından kazancınız yüksek olur eğer fırlama olayı olursa.

    ama araştırmalısınız yoksa boşa para dökersiniz. %900 fırlayan coinler oluyor bazen bunları iyi tespit etmek lazım yabancı forum ve blogları incelemek lazım.
    Ortak bir çalışma yapsak mı ben finans sen bilgi koy...
  • 04-03-2014, 13:37:17
    #26
    Sporweb adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ortak bir çalışma yapsak mı ben finans sen bilgi koy...
    zamansızlıktan bakamıyorum sorun orda zaten benim finans sorunum yok yatırım yapabileceğim iyi bir sermayem var.

    kısacası sorun orda değil yani. bu işte biraz kumar gibi birşey.

    aurocoin diye bişey çıktı çıkar çıkmaz coinler arasında 3.sıraya çıktı

    ilk çıktığında kazan veya alım yapanlar şuan köşe

  • 04-03-2014, 13:45:57
    #27
    Gwindor adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    zamansızlıktan bakamıyorum sorun orda zaten benim finans sorunum yok yatırım yapabileceğim iyi bir sermayem var.

    kısacası sorun orda değil yani. bu işte biraz kumar gibi birşey.

    aurocoin diye bişey çıktı çıkar çıkmaz coinler arasında 3.sıraya çıktı

    ilk çıktığında kazan veya alım yapanlar şuan köşe

    Vay beee..

    Peki ama bu alt coinler kolayca TLye dönüştürebiliyor mu acaba?

    Ben bugün bir miktar LiteCoin alış emri verdim 33 TL'den. (10 LTC) bakalım alabilecek miyim?

    Aslında öyle 1e 10 falan beklentim yok , garantisi daha yüksek, stabil birşeyden şöyle %40-50 kazansam süper. bankaya yatırıp aylık %1 almaktan 50 kat karlı yani.. )

    Şu test alımını gerçekleştireyim gerekirse 20-30 bin TLlik alım yapacağım.