Şov yeni başlıyor alım zamanı, krizleri değerlendirin diye bir önceki mesajlarda demiştim 1200 TL seviyelerinde çok uzun süre durdu ve o seviyelerden alanlar şimdi satmaz, eğer satarsa birdaha aynı btc yi yerine koyamaz. Bende 1200'den yüklü alım yaptım 1400 bile güzel kar getiriyor fakat satarsam tekrar 1200-1250 arasından almam gerekiyor kendimce, bu kadar düşeceğini düşünmediğimden satmayacağım, yatırım tavsiyesi değildir herkesin kendi kararı tabi..