2. Sistemi kurmak için 2 ad ekran kartı alınacak, Uygun fiyatlı temiz 2.el tercihim.
r9 290 ya da 7970 2. el teklifler değerlendirilecek.
Teşekkürler
Ekran Kartı Alınacak (Mining için)
7
●3.171
- 21-01-2014, 18:10:233 tane 7950 takılı optimizasyonu yapılmadığı halde (Overclock ve GUI Miner ayarları yapılmadı) en az 1600kh/s yapan mining makinamı 4000TL den satabilirim. 1800kh/s yapar herhalde en fazla..Satma nedenim çok vaktimi alıyor, pool kovala,takip et falan uğraşmak istemiyorum artık..mujox adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 21-01-2014, 18:24:161 tane sapphire hd7950 var.Yeni almıştım 2 hafta civarı oldu garantisi faturası var.
burdan almıştım http://www.novabilgisayar.com/bilgi.asp?ID=9547
almayı düşünürseniz 650 tl den verebilirim. - 21-01-2014, 18:40:04Abi 7970 var 600 TL ye pahalı geldiği için almadım, sanırım 7970 7950 den daha yüksek bir kart..Julius adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle