Konu Güncel, arayış devam ediyor 7950 de olur..Satmayı düşünenler Pm lütfen
3 tane 7950 takılı optimizasyonu yapılmadığı halde (Overclock ve GUI Miner ayarları yapılmadı) en az 1600kh/s yapan mining makinamı 4000TL den satabilirim. 1800kh/s yapar herhalde en fazla..Satma nedenim çok vaktimi alıyor, pool kovala,takip et falan uğraşmak istemiyorum artık..