• 23-12-2013, 13:08:56
    #1
    Arkadaşlar ekran kartı oalrak 4 adet r280x dusnuyorum

    bunu uyumulu olarak ucuz ne tur ekran kartları var
    4 adet ıcın nasıl bi guc kullanmamız gerekir. Tavsiyelerınız varsa bir kac model

    ozellıkle su acık kasa olayında naısl bi yol izlemeli yapanlar varsa bir kac ornek atabilir lermi acba kendi sistemlerınden


    çoğu kişinin sorusudur bu galiba ama ayrıntılı sekılde anlatan birini gormedım daha. kendimde rastgele parçalar almak istemiyorum
  • 23-12-2013, 13:30:12
    #2
    pm attim sordugundan fazlası ve ingilizce içerik oldugundan. boşuna milletin kafasini karistirmayalim
  • 23-12-2013, 13:43:40
    #3
    tşk ederım hocamverdıgınız bilgiler icin . ltc kamak istiyorum buna gore bi sistem tavsiyesi olanlar var mı ?
  • 23-12-2013, 15:56:01
    #4
    LTC kasmanızı önermem. Zorluk oranı düşük olan coinler'e yönelmenizi ve sonra bunları LTC/BTC çevirmenizi öneririm.