Arkadaşlar ekran kartı oalrak 4 adet r280x dusnuyorum

bunu uyumulu olarak ucuz ne tur ekran kartları var
4 adet ıcın nasıl bi guc kullanmamız gerekir. Tavsiyelerınız varsa bir kac model

ozellıkle su acık kasa olayında naısl bi yol izlemeli yapanlar varsa bir kac ornek atabilir lermi acba kendi sistemlerınden


çoğu kişinin sorusudur bu galiba ama ayrıntılı sekılde anlatan birini gormedım daha. kendimde rastgele parçalar almak istemiyorum