• 19-12-2013, 01:49:47
    #28
    PisiPC adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    100K doge kaça sattın peki hocam, sitede yanlışlık yoksa tanesini 0.01 btc den sattıysan şu anda sabancıya rakip oldun demektir
    yok hocam tanesi 0.01 etmiyor. cüzdanlar arası transferden bahsettim ben bu arada

    80milyon dogesi olan adamlar var reddit de dediğiniz doğru ise wohoo
  • 19-12-2013, 01:51:28
    #29
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Tolgahanuzun adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Zorluk az iken musluktan akar gibi idi şimdi 4 cpu'luk makina ile 2 saatte 300 doge anca kastı. Cpu olunca çok daha yavaş oluyor
    VPS de hangi işletim sistemini kullanıyorsunuz acaba?olmadı bizde biraz kazalım kazabildiğimiz kadar
  • 19-12-2013, 01:53:24
    #30
    fiyatin biraz dusmesi lazim cok abarti oldu

    kazanlarda dunya kadar var zaten bu fiyattan o kadar coinin satilmasi imkansiz gibi
  • 19-12-2013, 01:54:02
    #31
    ahab07 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    VPS de hangi işletim sistemini kullanıyorsunuz acaba?olmadı bizde biraz kazalım kazabildiğimiz kadar
    Windows üzerinden kasıyorum ama ubuntu vs. ile daha hızlı kasar diye düşünüyorum.

    Şuan çok fena doge yağıyor cryptsy'a Düşürürler diye düşünüyorum ama ordan bi 20 doge satabilirsem düşürene kadar süper olur. Yine'de hiç olmadı dogecoin'in değeri yükselecek. Binlerce coin akıyor şuan oraya
  • 19-12-2013, 02:00:51
    #32
    Siteye deposit yapabilen oldu mu şu anda? Bir türlü yansımadı siteye..
  • 19-12-2013, 02:02:30
    #33
    Cryptsy a nasıl doge gönderiyoruz arkadaşlar ben burayı ilk kez kullanacağımda walletimdeki 100k yı gönderiyim bari
  • 19-12-2013, 02:02:30
    #34
    PisiPC adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Siteye deposit yapabilen oldu mu şu anda? Bir türlü yansımadı siteye..
    Şuan 70 doge pendig'te
  • 19-12-2013, 02:04:42
    #35
    Tolgahanuzun adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Şuan 70 doge pendig'te
    5000 tane yolladım bende, sitede pending kısmında bile gözükmedi ama 10 larca onaydan geçti, ilk defa kullandım bu siteye anlamadım bu nasıl iş, insanlar çok şikayetçi bu deposit kısmından.
  • 19-12-2013, 02:05:28
    #36
    PisiPC adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    5000 tane yolladım bende, sitede pending kısmında bile gözükmedi ama 10 larca onaydan geçti, ilk defa kullandım bu siteye anlamadım bu nasıl iş, insanlar çok şikayetçi bu deposit kısmından.
    Hocam 50-100 şeklinde gönder bende 3k gönderdim o hala pendig'e giremedi