PisiPC adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
100K doge kaça sattın peki hocam, sitede yanlışlık yoksa tanesini 0.01 btc den sattıysan şu anda sabancıya rakip oldun demektir
yok hocam tanesi 0.01 etmiyor. cüzdanlar arası transferden bahsettim ben bu arada

80milyon dogesi olan adamlar var reddit de dediğiniz doğru ise wohoo