coin piyasası düşüşte
43
●5.354
- 21-12-2013, 23:40:52farkettiyseniz r10daki konulardaki paylaşım ve haberleşmede bitti. çünkü herkes yiyici

gidip exchange sitesinden 50$a alacağınız coini r10da 150$a kakalamaya çalışıyorlar. hali ile r10a giren yeni coin meraklıları epey bir tehlikede denilebilir. adamlar işi bilmediği için 50$lık coine 150$ı hiç düşünmeden verebilirler o sebeple dikkat.
ben r10dan veya başka türk forumlarından coin satın alacak kişilere btcturk.com dan bitcoin alıp
http://coins-e.com/ üzerinden istedikleri altcoini almalarını öneriyorum.
arada cüzi komisyonlar var sadece ama 50$lık coine 150$ vermezsiniz en azından.
bir coini türk satıcıdan almadan önce btcturk.com dan bitcoin fiyatlarına bakın sonra
http://coins-e.com/
https://www.cryptsy.com/
sitelerinden alacağınız altcoinin ne kadar bitcoin ettiğini hesaplayın. ve bu şekilde kazıklanmayın. - 22-12-2013, 01:51:11btc düştüğünde de çıktığında da kar edebilmek olay yatırım tavsiyesi olarak almayın ama düşüşünden kar etme konusunda kendi yöntemimden bahsetmek istiyorum.
btc-e üzerinden düşükten al yüksekten sat yapmayı piyasa takibi ile hemen hemen hepimiz yapıyoruzdur.fakat olduda kaçırdınız ipin ucunu ve düşükten almış bulundunuz daha da düşecek gibi
http://www.codedbygod.com/genel/cloud-mining/
bu durumda yukardaki konumda bahsettigim cloud mining üzerinde ghs fiyatlari düşmüş oluyor özellikle panik satış limitinde ise fiyatlar btc nizi buraya çekin panik satışını bekleyin btc-e deki. panik satışı gerçekleştiginde ghs fiyatlari dibe vuruyor btc lerinizle ghs alın.
1 btc ile 15 ghs aldiniz diyelim 0.05 den ghs leriniz. btc fiyatlari istediginiz seviyeye gelinceye kadar kazı işlemi yapip kazandiriyor boşta beklemek yerine. ayrıca yükselişe geçip istediginiz fiyata geldiginde de ghs fiyatlari artmis oluyor 0.05 den aldığınız ghs yi 0.055 den satsanız bile btc nizi %10 oranında artırmış oluyorsunuz. %10 oranında artmış btc nizi şimdi btc-e üzerinden beklerken kar etmiş şekilde satabilirsiniz
- 22-12-2013, 01:57:36herkesin bir üst bir de alt fiyat limiti belirlemeli kendine yani arkadaş benim bu malı
10 liradan aldım
15 den satacağım
8 e düşersede satacağım yani
benim stop loss değerim 8 dir diyebilmeli.
körü körüne hiçbir anlam olmadan çıkacak abi bu diye beklerseniz çok büyük paralar kaybedersiniz.
size uzun uzun borsa ile ilgili bir kimse olarak az öz tavsiye vereyim bu sistem bir balon er ya da geç patlayacak birinin kucağına o yüzden bu işin içindeyseniz vurun kaçın....sonra ağlamayın. - 22-12-2013, 10:58:20btc için cloud hizmetleri var ancak altcoinler için hiç denk gelmedim. var mı bilen duyan?
- 22-12-2013, 20:18:40saglam bi girişim düşünüyorsaniz butterflylabs dan alıp co location şeklinde birakabiliyorsunuz sanırım win makinaya usb den baglayip masaustu veriyorlar. bu şekilde istediginiz coin den kazabilirsiniz ama fiyatlar uçuk sistemleride uçuk zaten adamlarin 600 gh/s lik kart ne demek

