herkesin bir üst bir de alt fiyat limiti belirlemeli kendine yani arkadaş benim bu malı

10 liradan aldım
15 den satacağım
8 e düşersede satacağım yani
benim stop loss değerim 8 dir diyebilmeli.
körü körüne hiçbir anlam olmadan çıkacak abi bu diye beklerseniz çok büyük paralar kaybedersiniz.
size uzun uzun borsa ile ilgili bir kimse olarak az öz tavsiye vereyim bu sistem bir balon er ya da geç patlayacak birinin kucağına o yüzden bu işin içindeyseniz vurun kaçın....sonra ağlamayın.