farkettiyseniz r10daki konulardaki paylaşım ve haberleşmede bitti. çünkü herkes yiyici

gidip exchange sitesinden 50$a alacağınız coini r10da 150$a kakalamaya çalışıyorlar. hali ile r10a giren yeni coin meraklıları epey bir tehlikede denilebilir. adamlar işi bilmediği için 50$lık coine 150$ı hiç düşünmeden verebilirler o sebeple dikkat.

ben r10dan veya başka türk forumlarından coin satın alacak kişilere btcturk.com dan bitcoin alıp

http://coins-e.com/ üzerinden istedikleri altcoini almalarını öneriyorum.

arada cüzi komisyonlar var sadece ama 50$lık coine 150$ vermezsiniz en azından.

bir coini türk satıcıdan almadan önce btcturk.com dan bitcoin fiyatlarına bakın sonra

http://coins-e.com/
https://www.cryptsy.com/

sitelerinden alacağınız altcoinin ne kadar bitcoin ettiğini hesaplayın. ve bu şekilde kazıklanmayın.