farkettiyseniz r10daki konulardaki paylaşım ve haberleşmede bitti. çünkü herkes yiyici
gidip exchange sitesinden 50$a alacağınız coini r10da 150$a kakalamaya çalışıyorlar.
hali ile r10a giren yeni coin meraklıları epey bir tehlikede denilebilir. adamlar işi bilmediği için 50$lık coine 150$ı hiç düşünmeden verebilirler o sebeple dikkat.
ben r10dan veya başka türk forumlarından coin satın alacak kişilere btcturk.com dan bitcoin alıp
http://coins-e.com/ üzerinden istedikleri altcoini almalarını öneriyorum.
arada cüzi komisyonlar var sadece ama 50$lık coine 150$ vermezsiniz en azından.
bir coini türk satıcıdan almadan önce btcturk.com dan bitcoin fiyatlarına bakın sonra
http://coins-e.com/ https://www.cryptsy.com/
sitelerinden alacağınız altcoinin ne kadar bitcoin ettiğini hesaplayın.
ve bu şekilde kazıklanmayın.