• 27-01-2025, 11:52:45
    #1
    Trump’ın tarifelerle ilgili çıkışı ve haftanın yoğun ekonomik gündemi, yatırımcıların biraz frene basmasına neden oldu gibi görünüyor. Özellikle Bitcoin, bu tür belirsizliklerden etkilenmeye en yatkın varlıklardan biri. Pazar günü Trump, Kolombiya’dan ithal edilen mallara %25 gümrük vergisi uygulayabileceğini söyleyerek piyasaları biraz karıştırdı. XTB’den Kathleen Brooks da bu konuda, Trump’ın tarifeleri jeopolitik bir koz olarak kullanma konusundaki kararlılığını vurguluyor. Bu açıklamalar, piyasalardaki dalgalanmaları tetikleyen faktörlerden biri oldu.

    Haberin devamı: https://teknolojiblogu.com/bitcoin-h...susle-basladi/
  • 27-01-2025, 11:59:10
    #2
    borsa bu düşerde çıkarda korkanlar panik yapanlar bulaşmasın
  • 27-01-2025, 12:00:44
    #3
    Kesinlikle

  • 27-01-2025, 12:04:04
    #4
    Başımıza ne geliyorsa borsayı bilmeyenler yüzünden geliyor en ufak bir haber satışa sebep. Yav arkadaşım niye satıyorsun sanki BTC yasaklanıyor. Çok saçma bir haber açıkçası.



    candemiral adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Kesinlikle