Trumpın tarifelerle ilgili çıkışı ve haftanın yoğun ekonomik gündemi, yatırımcıların biraz frene basmasına neden oldu gibi görünüyor. Özellikle Bitcoin, bu tür belirsizliklerden etkilenmeye en yatkın varlıklardan biri. Pazar günü Trump, Kolombiyadan ithal edilen mallara %25 gümrük vergisi uygulayabileceğini söyleyerek piyasaları biraz karıştırdı. XTBden Kathleen Brooks da bu konuda, Trumpın tarifeleri jeopolitik bir koz olarak kullanma konusundaki kararlılığını vurguluyor. Bu açıklamalar, piyasalardaki dalgalanmaları tetikleyen faktörlerden biri oldu.
Haberin devamı: https://teknolojiblogu.com/bitcoin-h...susle-basladi/
Bitcoin Haftaya Düşüşle Başladı
3
●130
- 27-01-2025, 11:52:45
- 27-01-2025, 12:04:04Başımıza ne geliyorsa borsayı bilmeyenler yüzünden geliyor en ufak bir haber satışa sebep. Yav arkadaşım niye satıyorsun sanki BTC yasaklanıyor. Çok saçma bir haber açıkçası.
candemiral adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
