Trumpın tarifelerle ilgili çıkışı ve haftanın yoğun ekonomik gündemi, yatırımcıların biraz frene basmasına neden oldu gibi görünüyor. Özellikle
Bitcoin, bu tür belirsizliklerden etkilenmeye en yatkın varlıklardan biri. Pazar günü Trump, Kolombiyadan ithal edilen mallara %25 gümrük vergisi uygulayabileceğini söyleyerek piyasaları biraz karıştırdı. XTBden Kathleen Brooks da bu konuda, Trumpın tarifeleri jeopolitik bir koz olarak kullanma konusundaki kararlılığını vurguluyor. Bu açıklamalar, piyasalardaki dalgalanmaları tetikleyen faktörlerden biri oldu.
Haberin devamı:
https://teknolojiblogu.com/bitcoin-h...susle-basladi/