• 06-04-2022, 19:31:06
    #1
    Dün binance verdiği nft 40 veya 50 dolar civarı kapış kapış gidiyordu şimdi ise hiç satılmıyor ve piyasa baya çökmüş lütfen nftlerinizi ucuza yazmayın min 40 yapın değerlenecek mutlaka
    (Bana çıkan nft)
  • 06-04-2022, 19:33:30
    #2
    arkadaşlar asıl soru nft neden satılıyor
    şu resme kim neden 750 lira versin hiç mi kafası basmıyor şu sektörü takip edenlerın Allah aşkına
    2 satır yazılımsal kod
    2 tane al sat göster işlemi
    2 milyon tane sazan kapıda bekliyor
    yahu vallahi millet iyi değil
  • 06-04-2022, 19:34:16
    #3
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    neden satılsın
  • 06-04-2022, 19:35:31
    #4
    Galler.io da bugün mobox etkinliği vardı katılım için avatar gerekiyordu. 1000 kişi o 40-50$ lık avatarlarla 120$ değerinde bir şeyler kazanıyordu o yüzden dün piyasa yüksekti, şimdi bir de arz artınca fiyat düştü doğal olarak
  • 06-04-2022, 19:35:38
    #5
    NFT lerden uzak durun,1,2 kişi yüksek fiyattan nft alarak milletin aklıyla oynayıp,parasına komik saçma sapan resimlerle çöktüler
  • 06-04-2022, 19:36:29
    #6
    Hocam bildiğin hediye diye ücretli reklam bu
  • 06-04-2022, 19:40:04
    #7
    beachturk adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    arkadaşlar asıl soru nft neden satılıyor
    şu resme kim neden 750 lira versin hiç mi kafası basmıyor şu sektörü takip edenlerın Allah aşkına
    2 satır yazılımsal kod
    2 tane al sat göster işlemi
    2 milyon tane sazan kapıda bekliyor
    yahu vallahi millet iyi değil
    Beğen butonunun içinden geçmek istiyoruuum...
  • 06-04-2022, 19:41:06
    #8
    6 yaşında bebenin bile çizeceği bir foto acaba neden satılmıyor.
  • 06-04-2022, 19:46:41
    #9
    Binance den 50$ dan 5 tane kutuyu ön satıştan aldım. Kutular işleme açıldığında millet 53$ dan sonra 49$ dan satmaya başladı. O an anladım bir terslik olduğunu. Şuan açılmamış kutunun tanesi 12$. Efsane bir zararım var. ☹

    Galiba bu kutuları bir kesime bedavadan veriyorlar ve bedava alan kesim kaça satarsak kardır diye fiyatı indiriyorlar. Yoksa kimse 50$ aldığını 49$ dan satmaz. Muhtemelen bedava kutuların bir kısmı Binance de bir kısmı da proje sahibindedir.