Binance den 50$ dan 5 tane kutuyu ön satıştan aldım. Kutular işleme açıldığında millet 53$ dan sonra 49$ dan satmaya başladı. O an anladım bir terslik olduğunu. Şuan açılmamış kutunun tanesi 12$. Efsane bir zararım var. ☹

Galiba bu kutuları bir kesime bedavadan veriyorlar ve bedava alan kesim kaça satarsak kardır diye fiyatı indiriyorlar. Yoksa kimse 50$ aldığını 49$ dan satmaz. Muhtemelen bedava kutuların bir kısmı Binance de bir kısmı da proje sahibindedir.