Dün binance verdiği nft 40 veya 50 dolar civarı kapış kapış gidiyordu şimdi ise hiç satılmıyor ve piyasa baya çökmüş lütfen nftlerinizi ucuza yazmayın min 40 yapın değerlenecek mutlaka
(Bana çıkan nft)