• 17-11-2021, 15:42:20
    #1
    Bir haber falan mı paylaşıldı. Neden düzeltme geldi
  • 17-11-2021, 15:45:25
    #2
    biden ab imzaladı
  • 17-11-2021, 15:47:55
    #3
    esrefyasa adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    biden ab imzaladı
    Biraz daha açarmısınız, tam anlamadım
  • 17-11-2021, 15:48:21
    #4
    A.AY adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Biraz daha açarmısınız, tam anlamadım
    https://www.sozcu.com.tr/2021/ekonom...-imza-6771186/
  • 17-11-2021, 17:52:34
    #5
    İkili tepe ve uyumsuzluk vardı BTC'de düşmesi muhtemeldi ve düştü. Daha da düşmesini bekliyorum 52.000 dolarlara kadar. Hayırlısı bakalım..
  • 18-11-2021, 12:54:03
    #6
    yazarbey adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    İkili tepe ve uyumsuzluk vardı BTC'de düşmesi muhtemeldi ve düştü. Daha da düşmesini bekliyorum 52.000 dolarlara kadar. Hayırlısı bakalım..
    Ben daha yeni girdim bu işe. Dün hesap açtım o kadar yeniyim. Fiyat düşüşünden dolayı bu ara almak mantıklı mı?
  • 18-11-2021, 13:22:38
    #7
    EmreBudak adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ben daha yeni girdim bu işe. Dün hesap açtım o kadar yeniyim. Fiyat düşüşünden dolayı bu ara almak mantıklı mı?
    Dibin dibi mantığı vardır. İlkten sert bir düşüş yapar ve ondan sonra bir yeşillenme gelir, ardında da bir düşüş daha yapar. Ben şu an nakitteyim hala alım yapmadım. Birkaç gün içinde bir patlatma daha olmazsa ve BTC 62 bin dolar üstüne çıkarsa girerim
  • 18-11-2021, 13:26:27
    #8
    Akıl işi değil al sat yaparak bir şey kazanılmıyor. 1ay kazandığını bir gecede veriyorsun sonra günlerce bekle acıyla. Yeni çıkan coin kovalayıp x500-1500yaoacaklari bulup 50-100alip bekletmek lazım. Piyango gibi ya tutarsa misali.
  • 18-11-2021, 13:27:52
    #9
    dertliA adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Akıl işi değil al sat yaparak bir şey kazanılmıyor. 1ay kazandığını bir gecede veriyorsun sonra günlerce bekle acıyla. Yeni çıkan coin kovalayıp x500-1500yaoacaklari bulup 50-100alip bekletmek lazım. Piyango gibi ya tutarsa misali.
    HODL candır))